Windows doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

xLioness

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2011
Ik heb een probleem met mijn windows denk ik, als ik op een programma dubbelklik om het te openen ga ik naar die eigenschappen daarvan, het programma zelf wordt niet geopend. En mijn toetsenbord doet ook erg vreemd, als ik de i in druk krijg ik í, bij y krijg ik ü, de meeste toetsen werken niet, en bij een aantal krijg ik symbolen die ik nooit eerder heb gezien. toetsenbord werkt wel normaal op een andere computer.

het gebeurde sinds een spel bij mij gecrasht was, via alt+f4 sloot ik het spel af, en toen deed alles vreemd. na opnieuw opstarten bleef alles het vreemd doen. Instellingen van mijn toetsenbord staan gewoon goed, op VS.

iemand hier bekend mee?

Probeer eens de CTRL + SHIFT toets op je toetsenbord tegelijk in te drukken, dit zal misschien de problemen moeten oplossen, anders zul je even onderstaand moeten proberen ;)

Configuratiescherm > toetsenbord en muis, even moeten kijken naar de instellingen, voor de muis een aantal klikopties aanpassen en voor het toetsenbord de taal. Ik denk dat dat je wel moet lukken ;)

kreeg via een ander forum te horen dat ik systeemherstel moest proberen, dat hielp :) alles werkt weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan