Windows draadloos netwerk fout Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

speaks

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Mijn laptop maakt wel verbinding via mijn router en zegt ook dat alles klopt maar zodra ik naar google wil, lukt het niet.

Als ik mijn laptop aan een lan kabel aansluit werkt alles perfect en kan ik internetten.

Ps, ik heb hier wel laatst instellingen in veranderd met het delen van bestanden en gelijk daarna kon ik niet meer draadloos internetten

bgf1.jpg

Kijk ff hier onderaan de site.
Wat gebeurt er als je openbare mappen delen inschakelt en bestanden delen uit?

dns

hoogstwaarschijnlijk is je dns overhoop, denk dat het toevallig is dat het komt door je bestanden delen. inderdaad eens kijken of het uitmaakt als je dat weer uitzet.

m.v.g
Robert

hoogstwaarschijnlijk is je dns overhoop, denk dat het toevallig is dat het komt door je bestanden delen. inderdaad eens kijken of het uitmaakt als je dat weer uitzet.

m.v.g
Robert

Ik had gedaan wat ik moest doen maar hij geeft nog steeds een fout !

bg2ed.jpg

mac-filter

Heb je in de modem/router misschien de mac-filter ingeschakeld? Dan moet je het mac-adres van je systeem toevoegen in de lijst van toegelaten adressen.

m.v.g

Robert

Hoi !

A;s je op: "Status weergeven" klikt in in het screenshot van Onbekend Draadloos netwerk, wat staat erdan ?

Meestal moet je bij 'n openbaar netwerk inloggen, d.w.z. hier in R'dam bijv. vragen ze eenmalig je internet-gegevens.

Dus: op welk netwerk wil je inloggen ?

Netwerk 2, Speedtouch 1C586C, of openbaar netwerk ?

Wil je niet op het Openbare netwerk, moet je daar eerst de verbinding verbreken, en dan inloggen op het door jou gewenste netwerk.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan