Windows en XP als dualboot werkt niet!!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

streetdogg

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Hallo beste mensen,

Ik wil het volgende programma gebruiken op windows 7 Hiphop ejay 6 ! achtefaf gezien werkt dit niet door compitabel fouten ofzo! Ik heb er voor gekozen om dan een dualboot te maken omdat ik vind dat windows 7 uitstekend en snel werkt na mij gevoel maar nu is het volgende probleem op getreden :

Ik heb 2 hardeschijven !! genaamt C: en 2e hardeschijf)D: ik heb op station C: windows 7 geinstaleerd ! me station D: is bedoelt voor backup en downloads enzo..! vervolgens heb ik een partitie gemaakt genaamd i: en daarop heb ik windows XP geinstaleerd maar ik heb vanaf 2e hardeschijf D de partitie I: gemaakt en vervolgens dus xp geinstaleerd

blijkbaar werkt dit niet ?? Want hij start namelijk gewoon door in windows xp en ik krijg geen lijst tezien om te kiezen van welke besturingsysteem ik zou willen

Nu heb ik windows xp verwijdert in de hoop dat windows 7 weer na boven zou komen dus NIET ! ik krijg een missende .dll fout ?? Nu weer windows xp ernaast op instaleren!

hoop dat me probleem duidelijk is uitgelegd en de oplossing dichtbij is :)

Alvast bedankt!

Dit is niet de oplossing op mijn vraag Bertus..

Mijn probleem is dat ik vanaf me D(2e hardeschijf) een partitie heb gemaakt en op die nieuw partitie windows XP geinstaleerd heb! dit werkt blijkbaar NIET en ik kom nu NIET meer in mijn windows 7 ... !!

Hoe kryg ik de lijst van besturingsysteem? Die krijg ik nergens te zien?
Hoe kom ik weer terug in me windows 7 waar al me bestanden staan?

normale gang van zaken is
je installeerd eerst xp op c:
daarna win 7 op bv I:
en dan word er normaal een dual boot gemaakt

Uhjah bertus daar ben ik zojuist achtergekomen dat ut de normaal gesproke manier is en ik heb het juist andersom gedaan nu wil ik dat herstellen ik zou graag in me windows 7 wille komen zodat ik vanuit daar een goeie partitie kan maken?! Anders raak ik al me bestanden kwijt!

wat ik nu graag zoui wille is terug komen in me Windows 7 WIE o WIE ??

F8 knop tijdens herstarten en dan kieze tusse besturingsysteem werkt wel maar zie me windows 7 er NIET tussen staan kan alleen kiezen uit windows xp pro iemand enig idee??

Ik heb nu als volgt herinstaleerd :

Ik heb nu perongeluk 3 partities gemaakt van me c schijf\

C: = 8.0gb
E: = 116gb
K = 107GB

Hoe kan ik die E terug comprimeren met station C:? ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan