Windows Exchange server

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-user

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
363
Weet iemand of de windows exchange server overweg kan met bSMTP? Ik kan er op de windows site namelijk nergens iets over terug vinden.
 
Exchange kan met batched smtp overweg.

Instellinen kun je neem ik aan wel van je provider krijgen. Weet niet of alle providers dit ondersteunen
 
kan de exchange server ook mails uit soorteren als alles op 1 pop3 catch-all adres binnen komt?
 
Je hebt 1 pop3 adres en dat wil je laten doorsturen naar verschillende mailboxen?
 
nee, ik bedoelde, stel ik heb een 'catch-all' adres (pop3). Kan de echange server dan zelf de mailtjes uit soorteren op het adres waar het op binnen komt?
 
Geplaatst door PC-user
nee, ik bedoelde, stel ik heb een 'catch-all' adres (pop3). Kan de echange server dan zelf de mailtjes uit soorteren op het adres waar het op binnen komt?

Kan je dit even iets duidelijker uitleggen, wat wil je exact en met welk doel. Gaat het om een gewone mailbox of een shared (in exchange)
 
ik kan geloof ik niet duidelijker zijn dan dat ik daarnet al was. Ik wil weten of een win exchange server mailtjes van een 'catch-all' pop3 kan ophalen en ondersorteren naar de adressen waar het heengestuurd is, zodat als mensen inloggen op een client-pc ze hun eigen mail kunnen zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan