IJnstijn_II
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 dec 2001
Ten eerste vind ik het verschrikkelijk fijn dat Vista een mooie 'Windows Experience Index' geeft. Ik heb geprobeert iets te snappen van analyse programma's voor systemen, maar dat is me nooit gelukt. Als ik nu naar de index van mijn pc kijk, zie ik dat als ik problemen ondervind, en ik bedenk me dat ik hardware moet gaan upgraden, dat ik dan mijn videokaart moet aanpakken.
Tot zover heel leuk.
Nu ga ik kijken naar wat ik dan moet gaan upgraden, en hoever. De score van mijn videokaart is 3,0 De eerstvolgende score is 3D Gaming, ook iets dat je kunt upgraden door je videokaart te vervangen, toch? Dus de volgende dan maar: 4,0.
Stel dat ik nu een goed uitgebalanceerd systeem wil, dan moet ik een videokaart kopen met score 4,0.
Maar geen enkele site die ik heb kunnen vinden die die scores weergeeft. Weet iemand een site waar ik die wel kan vinden, als ik een videokaart kan kopen voor een paar tientjes die wel de goede score geeft, dan heb ik een beter systeem, en dat heb ik er best voor over!!
Of mis ik nu een 'point'??
Allemaal alvast bedankt voor jullie reacties...
IJsbrand
Tot zover heel leuk.
Nu ga ik kijken naar wat ik dan moet gaan upgraden, en hoever. De score van mijn videokaart is 3,0 De eerstvolgende score is 3D Gaming, ook iets dat je kunt upgraden door je videokaart te vervangen, toch? Dus de volgende dan maar: 4,0.
Stel dat ik nu een goed uitgebalanceerd systeem wil, dan moet ik een videokaart kopen met score 4,0.
Maar geen enkele site die ik heb kunnen vinden die die scores weergeeft. Weet iemand een site waar ik die wel kan vinden, als ik een videokaart kan kopen voor een paar tientjes die wel de goede score geeft, dan heb ik een beter systeem, en dat heb ik er best voor over!!
Of mis ik nu een 'point'??
Allemaal alvast bedankt voor jullie reacties...
IJsbrand