windows explorer crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

amixpl

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
ik had net een episode van naruto gedownload. maar hij was te langzaam dus ik annuleerde hem. op het moment dat ik hem annuleerde. kwam er een bericht met, windows explorer stopped working, en dan als opties. restart the program of search for a solution online and restart the program. maar als ik druk op restart. komt er gewoon weer zon bericht. en dan kan ik helemaal niks gebruiken op het bureaublad of op mijn taakbalk. maar ik heb een programma genaamd rocketdock. dat is een programma waar je alemaal snelkoppelingen kwijt kan. zodat er bijna niks meer op je bureaublad is. als ik dan via rocketdock een van mijn bestanden aan click, dan doet hij het wel weer. maar het berict dat het niet werkt staat er nog steeds, maar ik kan wel gewwon overal heen. ik windows 7 . via safe mode kom ik wel weer een heel eind. ik heb gebrobeerd om mijn computer te herstellen met system recovery. maar dat werkte ook niet. help me alstublieft

Scan eens op virussen met Malwarebytes Anti Malware.

Na het installeren van het programma, laat het dan eerst updaten. (3e tablad).

Doe na het updaten een volledige systeem-scan. Indien Malwarebytes er om vraagt, herstart de pc.

De installatie heeft de versie van 29 April, na het installeren moet je updaten naar 27 Mei :)

[smallimg]http://img263.imageshack.us/img263/676/59203251.png[/smallimg]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan