Windows Explorer icoon weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
hallo iedereen

ik heb sinds een aantal dagen dat het icoontje van windows explorer weg is als hij open in de taakbalk staat. Het icoontje is nog wel aanwezig in de map Windows. Maar als ik dan probeer om een nieuwe snelkoppeling te maken is hij alsnog weg.

In de foto zie je dat in me Start Menu het icoontje er nog wel is. Maar in me taakbalk is hij er niet.

Iemand hier ervaring mee?

Windows Verkenner.jpg
 
:D Explorer bevind zich altijd in map "C:\Program Files (x86-of 64 bit)\Internet Explorer\iexplore.exe" kan je nie gewoon beneden op die lege icoon, ... gewoon eigenschappen klikken en naar die C:\Program Files enz..gaan ?? via die manier icoon terug te halen ??
---------------
qrzzq1.jpg
Anders, .... icoon via register kan ook terug gehaald worden :D
--------------------
Of je kan ook makkelijkste manier proberen om naar Explorer map te gaan ( C:\Program Files enz.. ) en op explorer, .. muis( rechte kant ) klikken en snelkoppeling naar bureaublad, op die manier kan je ook makkelijk beneden op taakbalk verplaatsen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
:D Explorer bevind zich altijd in map "C:\Program Files (x86-of 64 bit)\Internet Explorer\iexplore.exe" kan je nie gewoon beneden op die lege icoon, ... gewoon eigenschappen klikken en naar die C:\Program Files enz..gaan ?? via die manier icoon terug te halen ??
---------------
qrzzq1.jpg
Anders, .... icoon via register kan ook terug gehaald worden :D
--------------------
Of je kan ook makkelijkste manier proberen om naar Explorer map te gaan ( C:\Program Files enz.. ) en op explorer, .. muis( rechte kant ) klikken en snelkoppeling naar bureaublad, op die manier kan je ook makkelijk beneden op taakbalk verplaatsen :thumb:

Het gaat bij mij niet om Internet Explorer maar om Windows Verkenner (Explorer in het engels :p) Sorry voor de onduidelijkheid. En ik kan niet het icoontje veranderen door op eigenschappen te klikken en dan veranderen. Maar in de map C:\Windows, maar explorer.exe zich bevind is het icoontje wel goed, net zoals in me Start Menu. Alleen niet in de taakbalk

HEH. Ik heb ff lopen rotzooien en ineens is hij weer terug. Gek dat dit na zoveel proberen ineens uit zich zelf oplost.

Toch bedankt voor alle hulp!

En excuses voor te snel help vragen op internet ;) Weer zo'n nutteloze topic erbij :p
 
Hahaha. OOK anderen kunnen hiervan profiteren als ze goed zoeken. Oke fijn dat het is opgelost. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan