Windows explorer is weg - nergens meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

shantike

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2011
Hallo, heb een groot probleem, heb dell xps, geen installatiediscette bijgeleverd bij aankoop online, heb wel back-up gemaakt.
Ik heb windows explorer 9 gedownload en had problemen, het systeem werkte niet.
Door die windows explorer 9 weg te doen ben ik ook windows explorer 8 weg, dus ik kan niet meer op google.
Windows explorer is nergens meer te vinden in programma's - bestanden...volledig weg.
Op welke manier kan ik terug windows explorer 8 terug op mijn pc zetten zonder installatiediscette ? Kan iemand mij dringend een antwoord geven aub. Dank bij voorbaat.

Hoi,
Welk besturingssysteem heb je? Daar kan je achterkomen door op start te klikken, en daar of in de menubalk of in het venster Uitvoeren winver typt, gevolgd, zie je je windowsversie.
download hier Internet Explorer 8 (hier voor XP/Vista of 9.
Vervolgens kan je het met een bijvoorbeeld een USB-stickje overzetten en installeren.
Als dit niet werkt, heb ik nog een andere manier. Deze werkt echter het best.
Succes ermee!
Groeten van Sam

Heb je misschien nog een andere browser (als Firefox, Chrome, Opera) op je pc staan? Lijkt me onwaarschijnlijk maar als je dat wel hebt ga dan naar:
http://www.brothersoft.com/internet-explorer-download-77227.html en selecteer 1 van de 3 mirrors.
Als je toch nog een keer 9 wilt proberen ga dan gewoon naar: http://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/products/ie/home

Als je geen andere browser hebt, heb je een andere computer (PC, Mac, Linux) nodig.
Vervolgens ga je op die computer 1 van de 2 internet explorer's downloaden die in het stukje hierboven staan.
Dit zet je op een usb stick en kopieert het naar je pc zonder Inter Explorer en start het installatiebestand (.exe) op.

Zelf zou ik je een andere browser adviseren: bijvoorbeeld Google Chrome, Opera of Firefox.
Ik zelf gebruik Google Chrome omdat hij lekker snel is en als bijvoorbeeld je internet vastloopt,
maar 1 tabblad vastloopt en de rest het blijft doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan