windows explorer opent elke map in nieuw venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumbah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
In windows explorer, bij dubbelklik op een map in het rechterpaneel, opent de inhoud steeds in een nieuw venster.

Dit ondanks de instelling "elke map in hetzelfde venster openen" in mapopties.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

heb je internet werkbalken geinstaleerd?

die willen nog wel eens doordrijven in openen ineigen venster.

elke map in eigen venster

Ik had inderdaad internet werkbalken geïnstalleerd. Die zijn nu gedeinstalleerd. Probleem is helaas nog niet opgelost.

pc al opnieuw opgestart?

en sinds waneer heb je het kun je zelf ook niet iets verzinnen wat je toen heb gedaan of juist niet heb gedaan?

Het gaat om Explorer van Windows en niet om Internet Explorer toch?
Kijk ook even in Mapopties, Weergave en scroll naar de regel "Mapvenster in een afzonderlijk proces openen". Als daar een vinkje voor staat, weghalen.
Is het probleem opgelost?

nee weet ik dat het om de normale explorer ging maar ik had dacht ik een toolbar van yahoo en die opende echt alles in een nieuw venster ook als ik een dvdtje er in deed kreeg ik gelijk 5 vensters.

en dat vinkje had hij volgens mij al gedaan begreep ik uit zijn eerste bericht.

maar misschien dat er hier iemand erg thuis is in het register daar zou je het aan moeten kunnen passen.

en dat vinkje had hij volgens mij al gedaan begreep ik uit zijn eerste bericht.
Er staan op twee plaatsen mogelijkheden om al dan niet in een andere map terecht te komen.

Edit: in Algemeen en in Weergave van Mapopties.

Laatst bewerkt:
mappenprobleem blijft

Bedankt voor jullie suggesties. Helaas is het probleem nog niet opgelost. Ik begin aan een volledige reinstall van windows xp te denken... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan