ldries46
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2006
- Besturingssysteem
- Windows 11
Tijdens het opstarten van Windows XP SP2 met steeds bijgehouden beveiligings updates is er kennelijk iets fout gegaan met de windows explorer. De explorer wordt tijdens de opstart procedure nadat er 2 services die rechts onder te zien zijn zijn geladen afgebroken. Dat houdt dan tevens in dat ik alle icons van mijn scherm kwijt ben en de onderbalk van het scherm verdwenen is. Als gevolg daarvan kan ik alleen nog iets runnen als ik het via de task manager opstart. Als ik dan de windows explorer opstart door bij nieuwe taak het commando explorer in te tikken dan zie ik weer even de taak balk onderin en alle icons tot er rechts onder twee services geladen zijn. Dan begint het spel opnieuw. Ik krijg geen fout melding.
Hoe kan ik voorkomen dat mijn explorer wordt afgebroken. Is er ergens een windows explorer te downloaden die ik over de oude heen kan zetten of is er een andere manier om de fout op te lossen.
Hoe kan ik voorkomen dat mijn explorer wordt afgebroken. Is er ergens een windows explorer te downloaden die ik over de oude heen kan zetten of is er een andere manier om de fout op te lossen.