windows explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard edwin

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2001
Berichten
88
Hoe kan ik explorer.exe opnieuw instaleren ik kan geen wallpapers meer op mijn pc krijgen.
ook niet via een tekenprogramma of foto'prog.
ook de instellingen van mijn beeldscherm kan ik niet meer opvragen van het scherm.
denk dat ik wat geweizigd heb met verwijderen van spyware explorer laat wel de foto zien als ik afsluit maar niet continu zoals gewoon is
nu een wit scherm.
laatst stond het hier nog op het forum maar ik kan het nu niet meer vinden.
 
Gewoon systeemherstel gebruiken
Start\Programma's\Bureau-accessoires\Systeemwerkset


Pak een datum van voor het spyware cleanen en het moet lukken. Succes
 
haha dat zou makkelijk zijn nope dus!!

tja dat dacht ik ook maar hij blijft de fout geven ik zag net verderop forum een ander hulpje waarbij windows gewoon helemaal hersteld zonder poespas ga ik ook ff proberen maar 'k zal ook nog een iets eerdere datum proberen want ik weet niet wanneer die spyware erop is gekomen.
bedankt zover.
en anders instaleren we alles gewoon opnieuw toch is maar een paar uur werk
:8-0: :8-0: :confused:
 
en ook daar kom ik niet in

oeps ook dat wil mijn pc'tje niet meer
D:\i386\winnt /unattend
dat zou alles moeten herstellen maar krijg alleen maar melding dat het D:\i386\winnt.exe of
C:\windows \system32\autoexec.nt. niet geschikt is voor ms dos en ms windows toepassing en dan mag je sluiten of negeren kiezen resultaat is gelijk einde
er gaat dus iets echt goed mislopen help???
hahaha:confused:
 
En xp opnieuw er over gooien. Boot met de xp cd, kies voor installeren, bij optie formateren kiezen voor bestaand bestandensysteem behouden, dus niet formateren. Moet lukken:thumb:
 
gaat lekker

fout melding hersteld er gebeurd alleen niets.
ook windows erbij gezet maar die maakt gewoon lekker een nieuwe map en instaleert zich ernaast .
ik geef het op hoor ik ga off en ga opnieuw instaleren incl al mijn programma's
bedankt voor de moeite maar ik heb nog steeds alleen een witte achtergrond totdat ik explorer.exe afsluit dan zie ik mijn achtergrond pas
nogmaals bedankt voor de moeite ik ben off
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan