windows explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

melbie

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
72
Ik heb een terugkerend probleem. Windows explorer reageert niet.. nu kan ik hem dan opnieuw starten maar na een half uur weer het zelfde probleem... wat is hier aan te doen??

Groeten
 
Ga eens naar het menu Extra, Internetopties en dan Geavanceerd, dan Geavanceerde instellingen herstellen en / of Opnieuw instellen.
 
ik bedoel het anders niet via het internet... maar de balk onderin het scherm
 
nou de balk onderin het scherm... met start en al dat soort dingen..
 
Ik heb een terugkerend probleem. Windows explorer reageert niet.. nu kan ik hem dan opnieuw starten maar na een half uur weer het zelfde probleem... wat is hier aan te doen??

Groeten
Zal ik je wat vertellen..............? Ik snap er echt geen bal van. Je hebt het over Windows Explorer en in je laatste bericht heb je het over een onderste balk met Start en zo.................. da's de Windows taakbalk, maar wat heeft die met Explorer van doen? Sorry, ik kan er geen brood van bakken...............

Voeg maar een plaatje bij, dan weten we waarover het gaat.
 
Laatst bewerkt:
Zal ik je wat vertellen..............? Ik snap er echt geen bal van. Je hebt het over Windows Explorer en in je laatste bericht heb je het over een onderste balk met Start en zo.................. da's de Windows taakbalk, maar wat heeft die met Explorer van doen? Sorry, ik kan er geen brood van bakken...............

Voeg maar een plaatje bij, dan weten we waarover het gaat.

Ga eens via taakbeheer naar processen en beeindig dan explorer.exe en zie wat het met je taakbalk doet ;)
 
Ik heb een terugkerend probleem. Windows explorer reageert niet.. nu kan ik hem dan opnieuw starten maar na een half uur weer het zelfde probleem... wat is hier aan te doen??

Groeten
Toch kan ik maar geen relatie ontdekken tot het niet meer reageren van Explorer en de Windows taakbalk. Kennelijk weten jullie precies waar je het over hebt, misschien kun je mij deelgenoot maken?
 
Laatst bewerkt:
Maar even los daarvan,
@melbie, heb je inmiddels het advies van 17.08 uur uitgeprobeerd?
 
Dan wordt het wellicht tijd IE8 te downloaden en te installeren (als je die al niet hebt draaien) Met een beetje geluk worden eventuele corrupte IE bestanden dan overschreven.

Vóórdat je IE8 download: ga eens naar extra en dan naar invoegtoepaasingen en schakel ze allemaal eens uit. Wat nu?
 
Laatst bewerkt:
:shocked: :rolleyes: :shocked:

Dan moet ik even passen. (Je vraag staat dan in de verkeerde sectie, wellicht dat een meele(v)(z)ende moderator 'm wil verplaatsen)

Btw. hoe heb je het gegeven advies uitgevoerd, heeft Firefox dan exact dezelfde interface als IE?
(Ik ken Firefox namelijk niet)
 
Laatst bewerkt:
:shocked: :rolleyes: :shocked:

Dan moet ik even passen. (Je vraag staat dan in de verkeerde sectie, wellicht dat een meele(v)(z)ende moderator 'm wil verplaatsen)

Btw. hoe heb je het gegeven advies uitgevoerd, heeft Firefox dan exact dezelfde interface als IE?
(Ik ken Firefox namelijk niet)

ik doe het via configuratiescherm. Ik gebruik Vista, maar wist wel hoe ik daar moest komen.
 
Ok, da's er (gelukkig voor mij) één die ik direct snap. Al gebiedt de eerlijkheid mij om erbij te vertellen dat die herstelinstellngen voor EXPLORER zijn (óók middels het configuratiescherm) en niet voor Firefox..................

Sorry, maar van Firefox weet ik evenveel als van sterrenkunde en dáár weet ik niets van af. Je zal het dus van anderen dan mij moeten hebben voor de probleemoplossing.
 
Laatst bewerkt:
Ok, da's er (gelukkig voor mij) één die ik direct snap. Al gebiedt de eerlijkheid mij om erbij te vertellen dat die herstelinstellngen voor EXPLORER zijn (óók middels het configuratiescherm) en niet voor Firefox..................

Sorry, maar van Firefox weet ik evenveel als van sterrenkunde en dáár weet ik niets van af. Je zal het dus van anderen dan mij moeten hebben voor de probleemoplossing.

In ieder geval hartstikke bedankt voor alles

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan