Windows Firewall staat uit na vreemd MS-Dos scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.shhh

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
11
Moi

Toen ik gisteravond mijn computer aan deed en me aanmeldde in Windows kreeg ik een zwart MS-DOS scherm dat leeg was, er gebeurde verder niks, boven aan dit scherm stond C:\WINDOWS\system32\cmd.exe toen ik dit scherm sloot, kwam het vervolgens weer terug dit gebeurde ongeveer 6 à 7 keer. Daarna gebeurde er voor een poosje niks. Na ± 15 minuten kreeg ik de melding dat mijn automatische updates van windows waren uit geschakeld. Die heb ik vervolgens weer opnieuw ingeschakeld en weer was alles prima. Tot na een klein poosje ik dezelfde melding kreeg maar dit keer was het dat Windows firewall was uitgeschakeld. Ik heb geprobeerd deze opnieuw in te schakelen echter dit lukt niet! Als ik "Windows firewall" open in het configuratie scherm (klassieke weergave) dan staat hij inderdaad uitgeschakeld echter in kan hem niet meer inschakelen omdat ik simpel weg niks kan "aanvinken" alle vakken zijn grijs gekleurd! Ik heb Norman Virus Control een scan laten maken van de hele computer en deze vind niks! Ook heb ik AD-Aware SE personal en CrapCleaner een scan laten uitvoeren, echter dit heeft de situatie niet verandert. Wat is dit en wat moet ik doen! en hoe krijg ik vooral windows firewall weer aan?

Groeten.
 
Wat is de reden dat je deze vraag twee keer stelt? Mod is ingelicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan