Windows Firewall start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RPoelie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Doe eens:

Ga naar Start --> Uitvoeren en typ daar services.msc en klik op OK.
Ga dan naar Windows Firewall, klik daar met rechts op en kies voor Alle taken --> Opnieuw opstarten.

Als dat niet werkt, klik dan weer met rechts op Windows Firewall maar kies nu voor Eigenschappen en kies bij Opstarttype Handmatig en klik op OK.
Start de pc opnieuw op, doe hetzelfde maar kies bij rechtermuisklik voor Alle taken --> Starten.

Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik de bovenstaande handeling uitvoer, kan het niet gestart worden. Er is een "Fout 2: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."

Het pad naar uitvoerbaar bestand is:
C:\\WINDOWS\system32\svchost.exe -k netsvcs

Een bijkomend probleem is dat ik geen internet heb, terwijl mijn draadloze verbinding wel aangeeft dat er een goede verbinding is. Misschien dat dit bij iemand een lampje doet branden...
Ik dacht eerst zelf aan een virus ofzo. Ik heb alles gescand met (up-to-date) Panda virusscanners, maar dit geeft geen infecties aan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!

Een bijkomend probleem is dat ik geen internet heb, terwijl mijn draadloze verbinding wel aangeeft dat er een goede verbinding is. Misschien dat dit bij iemand een lampje doet branden...

Altijd eerst even de stroom ongeveer een minuut eraf halen (bij je router) en daarna weer inschakelen.
Ook een reset van je router kan wonderen doen.

Ik zeg dit omdat je aangeeft dat je draadloze verbinding ok is - dat zegt iets over jouw signaal van router naar pc.Niet over je verbinding met de provider.

Ik heb het gedaan, maar dit lijkt het probleem niet te zijn. Ik heb namelijk wel een goed werkend internet op mijn laptop, wat ook draadloos is...

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic en zeker niet als dat topic uit 2006 is.

Inbreken in andermans topic is niet nodig, ook niet als ze van 2006 zijn
even een eigen topic van gemaakt

Ik heb het volgende Hijack this logje gemaakt. Zelf kan ik hier niet zoveel mee, maar misschien dat iemand die meer verstand hiervan heeft hier naar kan kijken en een mogelijke oplossing heeft.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:28:21, on 29-1-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Hijack logs worden op helpmij niet meer nagekeken.

Je zou eens kunnen scannen met Malwarebytes antimalware of super anti spyware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan