Na een schoonmaakbeurt (CCleaner, Startmenu, 1 firewall ipv 2) is mijn computer zeer traag geworden.
De harde schijf staat voortdurend te ratelen en SpyBot en AdAware zijn niet meer te laden. Kapersky kreeg ik niet geïnstalleerd. De enige scan die wel lukte is Malwarebytes' Anti-Malware en die gaf alleen dit aan (plus wat cookies):
<HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{b64f4a7c-97c9-11da-8bde-f66bad1e3f3a} (Rogue.WinAntiVirus) -> Quarantined and deleted successfully.>
Die Rogue heb ik verwijderd, PC opnieuw gestart. Ook dat hielp helaas niet.
Ten einde raad heb ik Systeemherstel uitgevoerd maar dat leverde niets op. Alles gaat extreem traag. Bij Taakbeheer, Prestaties blijkt dat de processor vrijwel continu voor 100% belast is.
IE start zeer traag en onvolledig en loopt 9 van de 10 keer vast.
Verder blijkt dat de Windows Firewall steeds uitgeschakeld wordt.
Dat kan de oorzaak van de ellende zijn want ik heb bij de schoonmaakbeurt mijn Kerio firewall ge-deìnstalleerd, niet wetend dat ik door het `automatisch` uitschakelen van de Windows firewall misschien helemaal geen bescherming meer had. Na Systeemherstel was Kerio vanzelf weer geìnstalleerd en dat laat ik nu maar even zo..
Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben maar de vraag is: wat?
Kunt u mij helpen? Hieronder volgt mijn Hijack log.
Alvast zeer bedankt!
Groeten,
osi
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:25:01, on 13-10-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16850)
Boot mode: Normal
De harde schijf staat voortdurend te ratelen en SpyBot en AdAware zijn niet meer te laden. Kapersky kreeg ik niet geïnstalleerd. De enige scan die wel lukte is Malwarebytes' Anti-Malware en die gaf alleen dit aan (plus wat cookies):
<HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{b64f4a7c-97c9-11da-8bde-f66bad1e3f3a} (Rogue.WinAntiVirus) -> Quarantined and deleted successfully.>
Die Rogue heb ik verwijderd, PC opnieuw gestart. Ook dat hielp helaas niet.
Ten einde raad heb ik Systeemherstel uitgevoerd maar dat leverde niets op. Alles gaat extreem traag. Bij Taakbeheer, Prestaties blijkt dat de processor vrijwel continu voor 100% belast is.
IE start zeer traag en onvolledig en loopt 9 van de 10 keer vast.
Verder blijkt dat de Windows Firewall steeds uitgeschakeld wordt.
Dat kan de oorzaak van de ellende zijn want ik heb bij de schoonmaakbeurt mijn Kerio firewall ge-deìnstalleerd, niet wetend dat ik door het `automatisch` uitschakelen van de Windows firewall misschien helemaal geen bescherming meer had. Na Systeemherstel was Kerio vanzelf weer geìnstalleerd en dat laat ik nu maar even zo..
Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben maar de vraag is: wat?
Kunt u mij helpen? Hieronder volgt mijn Hijack log.
Alvast zeer bedankt!
Groeten,
osi
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:25:01, on 13-10-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16850)
Boot mode: Normal
Laatst bewerkt door een moderator: