Windows firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanh666

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
als ik naar het windows beveilingscentrum ga en dan op windows firewall druk zegt hij dit:
de instellingen van windows firewall kunnen vanwege een onbekend probleem niet worden weergeven.

ook me bullguard firewall kan opeens niet meer aan hij zegt dat ik opnieuw moet opstarten en als dat niet werkt bullguard opnieuw instaleren. Erg raar:confused: vindt ik is dit misschien een virus??????

heb ik laatst ook meegemaakt bij iemand. Ik heb de pc gereboot, windows update blijven draaien tot er geen updates meer zijn, en toen was het opgelost! Blijft een vaag probleem overigens..

werkt bij mij niet er zijn geen updates meer.
heeft iemand anders nog iedeeen??????

Ik neem aan dat je SP2 hebt. Kijk dan op deze site van Microsoft. Het zou o.a. door een stopgezette service kunnen zijn ontstaan.

Het werkt nog steeds niet:(
Volgens mij staat hij er niet kan hem niet vinden hoe zou hij moeten heten dan???

Laatst bewerkt:
ook me bullguard firewall kan opeens niet meer aan hij zegt dat ik opnieuw moet opstarten en als dat niet werkt bullguard opnieuw instaleren.
Schakel die tweede firewall eens uit, doet de Windows Firewall het dan wel?
Twee firewall's, dat gaat niet samen denk ik.

alle 2 me firewalls kunnen niet meer aan alleen die van me router doet het nog. Maar die van me router kan je volgens mij niet uitzetten.

Staat de service op aan / gestart en op opstarttype automatisch ( vind je onder rechtsklik - eigenschappen ), de service Windows Firewall (WF) ?

Of misschien Service Pack 2 opnieuw installeren.

ik zie windows firewall niet erbij staan maar wel security center.

Maar opnieuw instaleren gaat dan alles van mijn computer af of niet??
als alles van me computer af gaat kan ik beter wachten tot ik windows vista heb

Nee dan deinstalleer je alleen SP2 en dan installeer je SP2 weer opnieuw.
Windows gaat er verder niet vanaf en bestanden / data / programma's / instellingen ook niet.

weet iemand hoe je dit doet?? en heb je dan een windows xp cd nodig?? Want ik heb denk ik alleen systeemherstel cd.

Laatst bewerkt:
Service Pack 2 is gewoon onder Software te vinden en ook op die manier te deïnstalleren.

attachment.php

Bijlagen

• SP2_Software.gif
    SP2_Software.gif
    9,9 KB · Weergaven: 214
Bij software staat hij er niet tussen maar wel staat er MSXML SP2 (en hier een nummer) en dan nog zo een met een ander nummer. Moet ik die alle twee verwijderen of is dat iets anders??? Ook staat er MSXML 4.0 SP2 parser en SDK moet die dan ook nog weg of niet??????:confused: :confused:

hoe haal ik hem er dan af????:confused: komt het misschien omdat ik media center heb???

Dat ie er bij sommige niet in Configuratiescherm zit, ligt eraan hoe Windows is geinstalleerd.
Bij sommige is SP2 eral direct ( door Windows XP SP2 cd-rom ), bij de installatie bij gezet en andere hebben hem daarna nog gedownload en geinstalleerd.

Waarschijnlijk gaat het ook zo niet lukken, omdat bij jou SP2 direct is geinstalleerd bij installatie van Windows, dus zitten er geen uninstallers enz.

Eventueel zou SP2 erover heen installeren een optie zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan