Windows Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
831
Hallo, ik heb al veel firewall problemen doorgelezen op dit forum en oplossingen uitgeprobeerd. Msconf en aanvinken helpt niet. Bij eigenschappen staat alles aan.
Ik heb pas Norton eraf gehaald en AVG erop gezet samen met Windows firewall, dat moet toch kunnen? Ik heb Vista Home Premium. Wie kan helpen? :eek:
 
Om te kunnen helpen moeten we wel eerst weten wat het probleem is.
 
:eek: Oeps uh, neem me niet kwalijk! Telkens als ik de pc opstart krijg ik de waarschuwing: Controleer de status van de Firewall. Dan blijkt dat die is uitgeschakeld. Ik wil dat het gewoon opstart zodra ik de pc aan zet.
 
Probeer het volgende:

Windows vlag + r en typ in het uitvoeren venster services.msc en zoek naar windows firewall.

Staat hierachter ''automatisch"?
 
Ik geloof dat ik wat gevonden heb! Als ik firewall intik (Vista) komen er twee op de lijst. Bij de ene staat: Windows firewall en de andere Windows firewall met geavanceerde beveiligingsopties bla bla bla.. Betekend dat dat ik er 2 heb? Of zijn dit twee gedeelten?
Kan ik er zonder problemen 1 verwijderen? En hoe kan ik dat het beste doen?
 
Niemand een idee? Ik neem aan dat ik de programma`s via de automatische update van Windows gekregen heb. Ik weet dus niet wat er gebeurd als ik er 1 weghaal.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan