Windows Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

apwvand

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
156
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Forum voor windows gebruikers in elkaar geknutseld.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Graag een reactie als het kan.

http://windowsforum.myftp.org

Alvast bedankt!!!
 
Je echt helemaal fantastisch, jammer alleen dat je het in de verkeerde sectie heb gepost.

als ik nou mod wordt kan ik het verplaatsen :p
 
Bedankt voor je positieve reactie.

Nu nog zo groot kunnen worden als helpmij (hihihi)

Tot over tig jaar.
 
Ziet er goed uit ja, maar misschien nog even wat andere kleuren nemen? Als ik me niet vergis is dit de standaard phpBB style. :eek:

Succes iig :thumb:
 
Geplaatst door blaataap
Je echt helemaal fantastisch, jammer alleen dat je het in de verkeerde sectie heb gepost.

als ik nou mod wordt kan ik het verplaatsen :p

een beetje kerel zegt waar ie dan wel in moet staan:eek:

maar sectie ME???? bestaat ie niet meer ??? in jou forum , bedoel ik , voordat er mensen gaan denken dat dit in ME moet worden gezet;)
 
Laatst bewerkt:
Dit hoort dus in "promotie".

Maar we moeten van jou een standaard phpbb forum bekijken???

Wat denk je nu dat we gaan zeggen dan?
"goh, mooi design"?
"zo vet heej, das echt mooi"?

hier valt weinig aan te bekijken imho.

t.
 
Geplaatst door teacher
Maar we moeten van jou een standaard phpbb forum bekijken???
Wie weet zitten er nog een paar mooie mods en hacks ingebouwd, dus apwvand: verras ons eens! (hint: www.phpbbhacks.com )

[offtopic] Onze mede modjes in dit draadje hebben allemaal even op de link "attendeer de beheerder" gedrukt?

//Edit: met mede modjes doel ik op de gebruikers die in dit draaje zeggen dat de topic op de verkeerde plaats staat.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door headout

[offtopic] Onze mede modjes in dit draadje hebben allemaal even op de link "attendeer de beheerder" gedrukt?

Gelukkig maar 1 :thumb:

Olav
 
Oh ****! Dat was ik vergeten :(. Nu ben ik door de mand gevallen en kan ik nooit meer mod worden :( :(.
 
Geplaatst door blaataap
Oh ****! Dat was ik vergeten :(. Nu ben ik door de mand gevallen en kan ik nooit meer mod worden :( :(.
Nee hoor dat was je reeds veel eerder, of ben je een beetje vergeetachtig? ;)
 
Damn ik wordt hier toch een partij afgezeken gewoon :p.. en dat nog wel door m'n toekomstige mede-mods :p...

Goed laat ik maar eens het goede voorbeeld geven in tegenstelling tot toekomstige mede-mod Headout, we gaan maar eens ontopic. :eek:
 
Dit is teveel offtopic gezeur!!

slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan