Aar
Inventaris
- Lid geworden
- 3 aug 2014
- Besturingssysteem
- Windows 11 en diverse Linux-soorten
- Office versie
- Office 365
Het valt mij op de Windows Foto app bij het openen van een foto opeens zomaar na 5 tot 10 seconden overswitched naar de eerste foto in de map.
Is dit een bekende issue? Voor zover ik weet zijn het lokale foto's die niet in OneDrive staan, maar misschien gebeurt het ook met foto's uit OneDrive.
Ik heb bij de app instellingen van Windows al de boel gereset, en hersteld, maar nog steeds opent hij spontaan opeens de eerste foto. Ook de truukjes met DISM en sfc heb ik al uitgevoerd, maar dat helpt niet. Dacht ik al, omdat het geen systeemcorruptie is, maar een bug in deze app.
Behoorlijk hinderlijk. Ik zou bijna heimwee krijgen naar de oude photo viewer.
Is dit een bekende issue? Voor zover ik weet zijn het lokale foto's die niet in OneDrive staan, maar misschien gebeurt het ook met foto's uit OneDrive.
Ik heb bij de app instellingen van Windows al de boel gereset, en hersteld, maar nog steeds opent hij spontaan opeens de eerste foto. Ook de truukjes met DISM en sfc heb ik al uitgevoerd, maar dat helpt niet. Dacht ik al, omdat het geen systeemcorruptie is, maar een bug in deze app.
Behoorlijk hinderlijk. Ik zou bijna heimwee krijgen naar de oude photo viewer.