windows fout of erger :S ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mc Stoney

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
Berichten
17
hallo, ik heb niet echt super veel verstand van computers maar probeer t zo duidelijk mogelijk uit te leggen. heb een pc van ongeveer een maand oud en hij deed t opzig goed tot een paar dagen geleden toen ik eneens windows niet meer kon opstarten.
het is heel vaag ik kreeg soms een blauw scherm voor 1 sec ( dus kan niet de fout code geven) en soms kom ik iets verder tot je dat windows balkje ziet laden en dan word t beeldscherm zwart.en moet mn pc dan alsnog opnieuw opstarten, maar t lijkt net alsof mn harde schijf vastloopt ofzo t windows balkje slaat vast en tegelijkertijd hoor ik ook een vaag geluid dat van me hardeschijf afkomt net alsof die vast slaat( dit geluid maakte die al sinds ik mn computer heb was nooit eerder een probleem t duurde alleen best lang tot windows opgestart was)
maar goed heb um dus gister naar een pc winkel gebracht en hun dachten dat het een windows fout was dus ze hebben windows er opnieuw op gezet en alles werkte toen gewoon. dus voordat ik ging slapen ging ik windows opnieuw updaten en toen ik de volgende morgen ging kijken of t gelukt was toen was mn beeldscherm weer zwart dus starte me pc opnieuw op en nu heb ik weer t zelfde probleem als eerst een blauw scherm voor 1 seconde en daarna start die automatish opnieuw op



word dr best pissig van die pc heeft me 1150 euro gekost en kom na een maandje niet eens meer in windows dus hoop dat jullie me kunnen vertellen wat er mis is :(
 
Beste advies dat we in dit geval kunnen geven:

Nog in de garantie dus direct terug naar de pc boer en niet zelf gaan zitten prutsen!
 
Hoi !

Tja, ik heb wel ideeen, maar een € 1150,= PC moet na een maand gewoon correct werken !

Dus: niet zelf de kast open schroeven, maar terug naar de verkoper en eisen dat het probleem correct wordt opgelost !

Zelf klungelen aan je hardware leidt tot garantie-verlies !

Greetz,

Harry.
 
Sorry Berry: twee zielen 1 gedachte !

Greetz,

Harry.
 
bedankt voor de reacties, het probleem is dat ik losse onderdelen op internet heb bestelt( bij alternate) en het toen in een pc winkel bij mij in de buurt in elkaar heb laten zetten omdat ik zo veel goedkoper uit was.
dus zit er dan nog garantie op? of krijg je dat alleen maar als je de computer in elkaar laat zetten bij t bedrijf waar je de onderdelen koopt ?
sorry als deze vragen een beetje dom overkomen maar heb totaal geen verstand van dit soort dingen
iig heb ik net weer mn pc naar de pc winkel gebracht en ze zouden windows er opnieuw op zetten volgens die gast die daar werkte was het niet me hardeschijf die zo'n raar geluid maakte maar mn cd rom. maar toch raar op t zelfde moment dat ik het geluid hoor stopt ook mn windows balkje met laden voor een paar sec
had michien toch maar beter een ps3 moeten kopen om mee te gamen :p
 
Hoi !

Op de hardware heb je bij Alternate normaliter 2 jaar garantie, als je TENMINSTE de bon en de dozen van bijv. geheugen, processor etc. bewaard hebt.

Persoonlijk lijkt het me geen slimme keuze, als de plaatselijke PC/boer minder vraagt dan 50 euri´s om een complete PC in elkaar te zetten en te installeren moet hij inmiddels zo ongeveer failliet zijn !

Maar ja, is gebeurd, dus laat de plaatselijke PC/boer het ook maar oplossen !

Hoewel 2 keer een fatale Vista/fout binnen een maand me het ergste doet vermoeden...

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan