Windows geeft foutmelding na afsluiten van Internet explorer!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leontjuh7

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
7
Beste mensen,

Ik heb krijg al een tijdje de melding dat Internet explorer niet meer werkt.
Als ik op kruisje klik om internet explorer af te sluiten lijkt het of het programma gewoon netjes afsluit. Maar toch krijg ik de melding in het scherm dat hieronder te zien is.



Deze melding krijg ik dus NADAT ik Internet explorer netjes heb afgesloten.
Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik hoor graag van jullie! :)
Groeten Leon
 
Bij het opnieuw installeren van Internet Explorer is het beter om de huidige versie eerst te verwijderen. Na het verwijderen van Internet Explorer is het nodig om de computer opnieuw op te starten. Pas na de herstart van de computer weer de nieuwe versie (opnieuw) installeren. Meer informatie over het installeren/verwijderen van Internet Explorer 9 kunt u lezen op de volgende Microsoft Website:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9
 
Hallo,

Bedankt voor de reacties ik heb een tijdje geleden CCleaner het register op fouten laten controleren en deze ze ook laten repareren. Nadat ik dt had gedaan leek dat de melding even wegbleef! :) maar helaas kwam die een week later toch weer terug.. Ik heb nu de instellingen van internet explorer 2 weken terug hersteld en heb de melding sinds dien nog niet weer gehad! :D Ik hoop dat dit de oplossing is! :)

Groeten Leon
 
Laatst bewerkt:
Hoop het ook!
Mocht je toch weer problemen krijgen, post ze dan maar weer dan zoeken wij hier verder xD
Gr. Bluetooth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan