Windows geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hemels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Hoi,

Sinds kort ben ik weer online en daarvoor heb ik voor de zekerheid inhoud van o.a. tijdelijke mappen en dingen waarvan ik dacht dat het alleen maar rommel was van mijn pc verwijderd. Maar nu krijg ik bijna elke keer als ik achter de pc zit na een tijdje de volgende melding:

"Fatale uitzondering OE op 00228.C001AAB4 in VxD NDISC01+00002F40.
De huidige toepassing wordt afgesloten.
Vervolgens kan ik ctrl-alt-deleten of een toets indrukken om af te sluiten en verder te gaan.

Ook heb ik al een paar keer bij het opstarten een foutmelding gehad en werd er gevraagd of een scandisk ofzo gemaakt moet worden of gewoon opstarten.

Oja ik heb windows 98.

Heb ik teveel verwijderd van mijn pc (:o ) of iets anders en kan ik dit eenvoudig oplossen??

Alvast bedankt!
Groetjes

weer een melding, nu een andere

Hallo,

Een paar dagen niets gemerkt aan mijn pc, maar na een tijdje internetten toch weer een melding. Het beeld wordt ineens zwart en daarna blauw met net de melding: fatale uitzondering OE op 0028:CE 5419E5 (??). Daarna controleert scandisc op fouten in C en er zijn 2.048.000 bytes aan gegevens gevonden die verloren bestanden of mappen vormen maar ook alleen ruimte innemen.

Vervolgens heb ik gekozen voor de opzie opslaan, zodat ik kan kijken watvoor dingen er allemaal in zitten. Maar daarna kan ik dat bestand niet meer vinden/inzien.

Wat moet ik doen......ben een beetje ten einde raad:( Wie kan mij helpen?

Bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan