Windows genuine advantage tool niet gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeeee

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
268
Is het mogelijk om na activeren van win xp sp2 (legaal) om Windows genuine advantage tool en windows genuine advantage notification update beide niet te installeren en alleen
critical updates te installeren?

Ik bedoel, na activeren van win xp, ik heb dus een legale win xp cd. Ik wil alleen niet dat er op de pc gescand wordt.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dat niet meer kon...

Want ze gebruiken die nu om te kijken of je een legitieme versie hebt...oftewel...daarmee valideren ze je installatie.

Pas na het valideren kun je op de update pagina komen.
Weet eigenlijk niet hoe dit zit met automatische update....maar dan denk ik dat hij de windows genuine advantage notification update sowieso mee neemt.

Maar even een vraagje van mijn kant....waarom zou je dit willen???
 
Ik bedoel, na activeren van win xp, ik heb dus een legale win xp cd. Ik wil alleen niet dat er op de pc gescand wordt. Werkt die patch alleen voor als je Windows genuine advantage tool al hebt geinstalleerd?
 
Aangezien dat crash die daar verwijderd heeft, weet ik niet of ik ze mag herhalen, maar het lijkt me dus van niet.

James :)
 
James007 zei:
Aangezien dat crash die daar verwijderd heeft, weet ik niet of ik ze mag herhalen, maar het lijkt me dus van niet.

James :)
Ik heb ze toen verwijderd in overleg, maar met goed zoeken kun je ver komen.;)
 
Is het zo dat Windows genuine advantage tool ( niet windows genuine advantage notification update, die ik niet installeer) alleen de pc scant wanneer ik wil updaten? Ik zie op die site dat je allemaal files moet veranderen en regedit, misschien kan ik dan beter door microsoft de pc laten scannen en dan updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan