Windows Genuine Advantage

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Via het werk destijds een legale update van XP gekocht tegen een prikkie. Al meer dan een jaar bij een andere werkgever en sinds 31-3 verschijnt het Windows Genuine Advantage programma bij het opstarten. Ik heb weinig trek om mee te werken aan de zogenaamde strijd tegen softwarepiraterij dus wil ik hier vanaf. Maar wat als de licentie van mijn vorige werkgever niet meer geldig is? Draai ik dan illegale software?
Ik kan het programma niet vinden bij opstarten in msconfig. Weet iemand hoe ik deze irritante melding kwijt raak?

Groeten,
snelsnel.

Via het werk destijds een legale update van XP gekocht tegen een prikkie. Al meer dan een jaar bij een andere werkgever en sinds 31-3 verschijnt het Windows Genuine Advantage programma bij het opstarten. Ik heb weinig trek om mee te werken aan de zogenaamde strijd tegen softwarepiraterij dus wil ik hier vanaf. Maar wat als de licentie van mijn vorige werkgever niet meer geldig is? Draai ik dan illegale software?
Ik kan het programma niet vinden bij opstarten in msconfig. Weet iemand hoe ik deze irritante melding kwijt raak?

Groeten,
snelsnel.

Als je dit "Windows Genuine Advantage" googelt ben je er zo achter.

Groeten,
snelsnel.

volgende keer gewoonvia microsoft bestellen of uit een winkel die bij kamer van koophandel aangesloten zit halen!!

ga naar deze site
en je zult daar informatie vinden en een oplossing ook,(LET OP DIT IS ILLEGAAL EN MAAR TIJDELIJK zodat je pc niet geblokeerd wordt!!! wel snel een legale versie aanschaffen) als je pc geblokeert wordt ben je verder van huis!

de fix werkt wel voor eeuwig.... maar dat is ILLEGAAL

ik geef je alleen de oplossing voor educatieve doeleinden het is niet mijn intentie om windows dwars te zitten of enkel recht op de copyright te schenden!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de adviezen. Omdat mijn versie sowieso legaal is aangekocht heb ik het programma maar zijn gang laten gaan. Een aantal tips op google leerde toch dat het fixen niet altijd even soepel liep.

Groeten,
snelsnel.

Bedankt voor de adviezen. Omdat mijn versie sowieso legaal is aangekocht heb ik het programma maar zijn gang laten gaan. Een aantal tips op google leerde toch dat het fixen niet altijd even soepel liep.

Groeten,
snelsnel.

mooi :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan