windows Genuine Advantage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Ik heb een illegale versie van Windows XP. En nu als ik mijn pc aanzet krijg ik steeds een melding van windows Genuine Advantage. zie bijlage. iemand een idee? BEHALVE de legale kopen:P

Bijlagen

• WGA1.JPG
    WGA1.JPG
    94,4 KB · Weergaven: 31
nee geen idee dan kopen.....
illegaal legaal maken is gewoon kopen.
Helpmij.nl zal jou niet kunnen helpen.

je illegale versie formateren en nog eens installeren, houdt er dan rekening mee dat je al je data kwijt bent

Jaa dat had ik al gedacht, ik had meer gehoopt op een WGA Killer ofso. Maar ik weet niet of dat ook bij zulk soort problemen kan

jep, maar dan zal je toch op een andere site je informatie moeten inwinnen.
de huisregels van deze site staan dat schijnbaar niet toe, ik heb ze ook niet verzonnen dat scheelt:p

Je zegt hoezo niet ?

Bij Helpmij.nl hebben we ons ook aan de regels te houden.
en met illegale dingen mogen wij niet helpen.

Jaa dat had ik al gedacht, ik had meer gehoopt op een WGA Killer ofso. Maar ik weet niet of dat ook bij zulk soort problemen kan

je kan proberen systeemherstel te doen, naar een datum voordat je de update die hiervoor zorgt geinstalleerd hebt(dus gewoon een datum kiezen voordat je de melding bent gaan krijgen). En dan kan je het door jou genoemde installeren, en zal je er geen last meer van hebben.

Hoi,

Denk er wel aan, dat na formatie je windows update uit te zetten. Anders krijg je het zelfde probleem!
Of houd de windows genuine melding in de gaten en vink deze dan aan als zijnde niet te installeren!

Verder op torrent sites.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt hoezo niet ?

Bij Helpmij.nl hebben we ons ook aan de regels te houden.
en met illegale dingen mogen wij niet helpen.

naja illegaal is het pas als het met de wet is geregeld en dat is niet het geval.

het is bij wet illegaal.
je moet het kopen en dat doe je niet dus je bent aan het stelen.
maar als jullie met mij hier over in discussie willen... admin@helpmij.nl is een mail adres.

het is bij wet illegaal.
je moet het kopen en dat doe je niet dus je bent aan het stelen.
maar als jullie met mij hier over in discussie willen... admin@helpmij.nl is een mail adres.

dat ga ik eens doen, mij bevalt de 'bange' houding van de huisregels en sommige helpmijers niet. ik help onvoorwaardelijk het liefst illegaal of legaal.

met belangstelling wordt je mail verwacht.

Opzich hoef je het niet "legaal" te maken.
Je kan heel eenvoudig de melding weg krijgen zonder iets te doen met cracks, serials ect
Het enige dat je moet doen is 2 bestandjes hernoemen.

Ik zal het ff hieronder typen. Mocht er een modje niet mee eens zijn, graag wissen.
Ik help niemand AAN iets illigaals, ik help alleen maar de melding weg te krijgen :)
Zelf wil ik geen gezeik, dus wissen als het niet mag. 85% van heel NL heeft wel iets "illigaals"op zijn pc.
Er wordt op helpmij ook geholpen met vragen over poorten forwarden bij kazzaa of ander torrent dingetjes. Terwijl iedereen weet dat je daar "illigaal" mee gaat downloaden.
mp3tje binnen trekken, is ook niet kopen dus illigaal :)

Ps als het niet mag gooi er dan gelijk een slot op, net zo handig.

Laatst bewerkt door een moderator:
en zo omzeil je de beveiliging en controle.....verandering aan de software dus.
ik ga een slotje plaatsen als de hoofdmoderator er anders over denkt dan zal je dat hier lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan