Windows Genuine Adventage

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey1999

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
110
Sinds vanochtend kreeg ik de melding:

U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. De productcode die ingevoerd is in Windows, is niet legitiem. [Later herrinneren] [Vraag om autentieke software]

Het was gebeurd bij Windows Update. Ik heb absoluut geen vervalste software. Sterker nog, ik heb de licentie bij Microsoft Store gekocht! :evil: Mijn bureaublad is zwart en staat vol met reclame van Windows produktkeys, en Security Essentials slaat op hol, want hij mag alleen geactiveerd staan als er een ''legale'' erop staat (staat er ook op). Wie kan mij helpen? Ik heb absoluut een legale productkey!
 
Misschien een virus? Of even Windows opnieuw installeren:thumb:.
 
Als je de licentie officieel hebt gekocht via microsoft store, heb je wellicht een bewijs hiervan. Enige optie is nogmaals contact opnemen met microsoft en je verhaal doen.
Zij zouden je normaal moeten helpen dit op te lossen.
De medewerker die je laatst te woord heeft gestaan verdient een koude douche.
 
Als je de licentie officieel hebt gekocht via microsoft store, heb je wellicht een bewijs hiervan. Enige optie is nogmaals contact opnemen met microsoft en je verhaal doen.
Zij zouden je normaal moeten helpen dit op te lossen.
De medewerker die je laatst te woord heeft gestaan verdient een koude douche.

Ik zal Bill Gates proberen te bereiken. :D Lol

Ik zal nog een keer bellen, en als ze dan nóg zo doen dan toon ik gewoon keihard het bewijs.
Zo is het vorige gesprek gegaan:

Vrouw: Microsoft Nederland, goedendag
Ik: Hallo, ik zit met een probleem: Ik krijg notificaties van Windows Genuine Adventage op mijn XP besturingssysteem, maar ik heb écht een licentie gekocht in de Microsoft Store.
Vrouw: Als u notificaties van dit programma krijgt, hebt u écht een code die niet legaal is, hoor? Het spijt mij verschrikkelijk, maar ik mag u niet verder helpen.
Ik: Ik weet zeker dat mijn product legaal is. Ik kan u het bewijs tonen.
Vrouw: Nee, niet nodig. *strenge toon* Zo verstrekt u mijn tijd onnodig!
Ik: Ik verzoek u vriendelijk om met uw team te overleggen en coulance een productkey aan mij te verstrekken.
KPN: Tuut tuut tuut :confused:
 
Hoi !

Over welke licentie (OEM- Update - nieuw) hebben we het ?

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Over welke licentie (OEM- Update - nieuw) hebben we het ?

Greetz,

Harry.

Gewoon een DVD waarop alléén maar Windows XP staat, serial zit er netjes bij op een stukje papier (onder bedrijfspapier van Microsoft en de zilvere Genuine strip).
 
Hoi !!

Heb je hem misschien op meerdere computers geïnstalleerd. Dat is namelijk niet de bedoeling. (of te vaak geïnstalleerd)

Greetz,

Jobbes
 
Hoi !!

Heb je hem misschien op meerdere computers geïnstalleerd. Dat is namelijk niet de bedoeling. (of te vaak geïnstalleerd)

Greetz,

Jobbes

Absoluut niet! Op mijn andere computers staan Vista of 7.
 
Met Microsoft gebeld, ze hadden toegegeven dat ze fout zaten. Ze nemen volgende week contact met mij op, want de KS gaat sluiten. Ben benieuwd
 
Volgende week pas? Hebben ze nu al weekend daar.:shocked:
 
Ik heb een nieuwe serial van een goede medewerker gekregen! Vraag opgelost :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan