Windows geraakt na starten in lus

Status
Niet open voor verdere reacties.

daktary

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
18
Als ik windowsXP start krijg ik de melding hoe ik wil doorstarten, normaal, veilige-mode enz. Daarna start windows door en ik ziet even een blauw scherm en gaat dan weer opnieuw beginnen. Het maakt niet uit welke mode ik gebruikt, ook niet als ik F8 drukt of systeem herstel.
Als ik deze schijf als slave in een andere computer stopt geeft de verkenner aan dat de schijf niet is geformateerd, wat niet het geval is. er is niets gebeurd alleen de spanning is uitgevallen en daarna gebeurde dit.

Als mijn muziek 120MB staat op deze schijf, radeloos!!!!

Wie kan mij helpen of met wat voor software kan ik deze schijf weer lezen.

Mvrgr.Daktary
 
Ramond,

Ik heb de NTFS reader gedownload en geboot in de computer die het niet mer doet. Laten scannen maar (scanningfolder) blijft staan, de balk loopt niet. Hoort de HD wel ratelen. Als ik windows opnieuw installeerd , gaat dit goed of ben ik alles kwijt, anders moet ik nog wachten op het verlosende antwoord.

Daktary (Dordrecht)
 
Geplaatst door daktary
Ramond,

Ik heb de NTFS reader gedownload en geboot in de computer die het niet mer doet. Laten scannen maar (scanningfolder) blijft staan, de balk loopt niet. Hoort de HD wel ratelen. Als ik windows opnieuw installeerd , gaat dit goed of ben ik alles kwijt, anders moet ik nog wachten op het verlosende antwoord.

Daktary (Dordrecht)

je bedoelt booten vanaf de xp-cd en dan installeren. Dat kan, je moet dan niet kiezen voor formateren maar voor de optie bestaand bestandensysteem behouden, dan overschrijf je xp met behoud van folders. Ik heb dit zelf een aantal keren gedaan maar 100% zeker is het nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan