Windows haalt geen updates meer binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hallo,
Ik heb al eerder een topic geplaatst over mijn ratelende PC.
Nu weet ik zelf wat de oorzaak is alleen heb ik geen oplossing.
Als ik Windows Automatische Updates uitschakel ratelt mijn pc helemaal niet meer.
Zet ik hem aan dan ratelt mijn PC aan een stuk door en is er niet mee te werken.
Als ik bij lopende processen het proces WUAUCLt.EXE uit zet houd het ratelen ook op.
Dat bestand houdt de updates in de gaten.
Maar wat ik heb gezien is dat windows geen updates meer vindt. Ook op de site zelf gaat hij zoeken maar naar een uur zoeken is hij nog bezig met zoeken. Daarom ratelt mijn pc omdat het bestand WUAUCLT.exe voortdurend actief is.
Verwijderen van dit bestand hernoemen helpt ook niet want hij maakt weer een nieuwe aan.
Ik heb ook windows automatische updates uitgezet om het ratelen te stoppen.
Maar handmatig updates binnenhalen lukt niet want hij is alleen maar bezig met zoeken.

Ik gebruik Windows XP en heb Servicepack 3 er op zitten. Kan iemand me helpen?

Groetjes,
JOlanda

Hij geeft niks aan, hij zegt al ruim een uur dat hij bezig is met zoeken naar updates. Terwijl ik v oor de optie snel heb gekozen.
Daarom ratelt mijn pc continu. Hij geeft geen resultaten aan voor updates. Ook niet dat er geen updates zijn.

Even ter aanvulling ;

Als ik bij updategeschiedenis kijk zie ik alleen dat hij Framenetwork 3.5 heeft geinstalleerd.
Maar afgelopen zondag heb ik juist mijn pc geformateerd en toen heeft bij 138 updates gedaan. Deze zie ik niet terug in de geschiedenis. Erg vreemd toch.
En als ik in de map c:windows kijk zie ik een helemaal tekstbestanden met KB- gevolgd door getallen en ik zie dat er mislukte tussen zitten. Dus deze zijn niet gelukt.

Maar als ik de updates alsnog wil doen geen hij niks aan, hij is alleen bezig met zoeken dus.

Ik denk dat jouw probleem 'rijp' is voor Microsoft zelf. Hier kun je gratis ondersteuning verkrijgen van een Microsoft technicus.

Dat is wel erg makkelijk zeg. Dit is toch een forum?

Heeft iemand mogelijke oplossingen voor mij misschien ?
Ik hoor het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan