Hallo,
Ik heb al eerder een topic geplaatst over mijn ratelende PC.
Nu weet ik zelf wat de oorzaak is alleen heb ik geen oplossing.
Als ik Windows Automatische Updates uitschakel ratelt mijn pc helemaal niet meer.
Zet ik hem aan dan ratelt mijn PC aan een stuk door en is er niet mee te werken.
Als ik bij lopende processen het proces WUAUCLt.EXE uit zet houd het ratelen ook op.
Dat bestand houdt de updates in de gaten.
Maar wat ik heb gezien is dat windows geen updates meer vindt. Ook op de site zelf gaat hij zoeken maar naar een uur zoeken is hij nog bezig met zoeken. Daarom ratelt mijn pc omdat het bestand WUAUCLT.exe voortdurend actief is.
Verwijderen van dit bestand hernoemen helpt ook niet want hij maakt weer een nieuwe aan.
Ik heb ook windows automatische updates uitgezet om het ratelen te stoppen.
Maar handmatig updates binnenhalen lukt niet want hij is alleen maar bezig met zoeken.
Ik gebruik Windows XP en heb Servicepack 3 er op zitten. Kan iemand me helpen?
Groetjes,
JOlanda
Ik heb al eerder een topic geplaatst over mijn ratelende PC.
Nu weet ik zelf wat de oorzaak is alleen heb ik geen oplossing.
Als ik Windows Automatische Updates uitschakel ratelt mijn pc helemaal niet meer.
Zet ik hem aan dan ratelt mijn PC aan een stuk door en is er niet mee te werken.
Als ik bij lopende processen het proces WUAUCLt.EXE uit zet houd het ratelen ook op.
Dat bestand houdt de updates in de gaten.
Maar wat ik heb gezien is dat windows geen updates meer vindt. Ook op de site zelf gaat hij zoeken maar naar een uur zoeken is hij nog bezig met zoeken. Daarom ratelt mijn pc omdat het bestand WUAUCLT.exe voortdurend actief is.
Verwijderen van dit bestand hernoemen helpt ook niet want hij maakt weer een nieuwe aan.
Ik heb ook windows automatische updates uitgezet om het ratelen te stoppen.
Maar handmatig updates binnenhalen lukt niet want hij is alleen maar bezig met zoeken.
Ik gebruik Windows XP en heb Servicepack 3 er op zitten. Kan iemand me helpen?
Groetjes,
JOlanda