BigLJohn
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2007
In onze computer,een Windows XP HP Mediacenter 7270.nl,zijn plotsklaps de volgende toepassingen niet meer te gebruiken.Windows Help,en de wizard Programma Compabiliteit.
Tracht ik deze op te starten,om ze te raadplegen,dan zie ik alleen het pijltje van de muis enkele keren knipperen op het pictogram.Maar het bestand - Help - opstarten,ho maar!
Ik heb al vanalles uit de kast getrokken,zoals;
Hetzelfde programma (Help) van een andere computer kopieren en in mijn computer plaatsen; Werkt gewoon op die eerste computer,maar bij die van mij dezelfde bokkestreken.
Windows Schijfcontrole; geen fouten.
De firewall blockt niet,want de in en uit optie in de firewall voor - Help - staan vrij gegeven.
Totaal uitschakelen van de Popup blokker Adsgone 2009,geeft evenmin resultaat.
Je zou haast denken,dat er in Windows of System 32 een DLL bestandje is verdwenen,
welke Help aan moet sturen,maar welke.........?
Wie weet een oplossing voor dit netelige probleem?
Tracht ik deze op te starten,om ze te raadplegen,dan zie ik alleen het pijltje van de muis enkele keren knipperen op het pictogram.Maar het bestand - Help - opstarten,ho maar!
Ik heb al vanalles uit de kast getrokken,zoals;
Hetzelfde programma (Help) van een andere computer kopieren en in mijn computer plaatsen; Werkt gewoon op die eerste computer,maar bij die van mij dezelfde bokkestreken.
Windows Schijfcontrole; geen fouten.
De firewall blockt niet,want de in en uit optie in de firewall voor - Help - staan vrij gegeven.
Totaal uitschakelen van de Popup blokker Adsgone 2009,geeft evenmin resultaat.
Je zou haast denken,dat er in Windows of System 32 een DLL bestandje is verdwenen,
welke Help aan moet sturen,maar welke.........?
Wie weet een oplossing voor dit netelige probleem?
Laatst bewerkt door een moderator: