Windows herinstaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
Ik ben vanplan windows opnieuw te instaleren... omdat ik geen geluid heb omdat door windows beveiligings updat m`n geluidskaart driver het niet meer doet en uninstal en instal en repair en systeem herstel en alles het niet meer doet...
mijn vraag was dus als ik windows opnieuw instaleer heb ik dan niet 2x windows erop?
 
Laat die partitie formateren, niet die partitie verwijderen, anders krijg je een andere schijfletter dan de C:.

Of de schijf in een andere comp eerst bewerken, je persoonlijke map b.v. kopieëren, en dan de windows map, de map documents and settings verwijderen, evenzo de opstartbestanden, je kunt hem daar natuurlijk ook formateren.
 
ok ik hoop dat die dan niet die andere partitie formateert want daar staan allemaal films etc. wat ik nog niet bekeken heb:p en games enz die ik geleend heb bijv....
 
Ik ben vanplan windows opnieuw te instaleren... omdat ik geen geluid heb omdat door windows beveiligings updat m`n geluidskaart driver het niet meer doet en uninstal en instal en repair en systeem herstel en alles het niet meer doet...
mijn vraag was dus als ik windows opnieuw instaleer heb ik dan niet 2x windows erop?
Je kunt toch ook die driver opnieuw installeren :confused:

Staan er vraag en of uitroeptekens in apparaatbeheer?

Configuratiescherm > Geluiden en Audioapparaten > Geavnceerd en ergens een vinkje weghalen bij "Dempen"?

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan