Windows herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

quinten282

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Goedemiddag/avond

Ik wil mijn windows herinstalleren, via een USB stick. Nu weet ik wil een beetje hoe dat moet maar ik kan geen torrents downloaden (heel vreemd blijft verbinden met peers, vershillende torrents en programma's) dus ik vroeg me af of het mogelijk is om directe downloads te downloaden?

Oke. Top! Maar waar kan ik me activatie code terug vinden? Want ik heb geen idee wat die mag zijn

Die kan je vinden (Als je PC die windows 7 versie had) ergens op je kast. Meestal een groenachtig stickertje met silver randje, met een productcode en MICROSOFT erop. Heeft je PC dit niet, is je Windows waarschijnlijk geen *OEM* of niet legaal.

Het zat inbegrepen bij de aankoop van mijn laptop, ik denk dat ik mn code wel kwijt ben.. Is al 3 jaar geleden. Is er nog een andere optie voor mij?

Dan zit hij aan de onderkant van je laptop ;)

Anders heb je een paar legale oplossingen:
1. Windows Technical Preview
2. Linux
3. Windows aanschaffen

Laatst bewerkt:
Mn Windows is inmiddels gelukt.

Maar nu heb ik een ander probleem, ik kan niet verbinding maken met het internet. Het geeft aan "geen stuurprgramma voor uw netwerk adapter gevonden". Ik kan me niet herinneren hoe ik dit de eerste keer heb gefixt.. Weet iemand dit?

Je zal de drivers van je pc moeten downloaden en installeren ;)

Nou gewoon op de website van de fabrikant...

Tot nu toe ben je erg karig geweest met het geven van informatie over je pc, dus dan kunnen we ook niet de drivers voor je erbij zoeken hè ;)

Combineer [windowstoets & r] → typ: dxdiag
Wacht tot Dxdiag alle gegevens verzameld heeft.
Klik op Alle gegevens opslaan
Sla het bestand dxdiag.txt op je bureaublad op.
Post dit log in je volgende reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan