Windows herstart uit zich zelf...

Status
Niet open voor verdere reacties.

americanheadcha

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
5
Waarschijnlijk hebben jullie al veel van dit soort vragen gesteld gekregen, maar ik zit in een ware dilemma. Mijn computer werkt prima, behalve als het gaat om het opstarten van games en (sinds kort achtergekomen) dvd converteer programma's, zoals concertxtodvd en Nero Vision. Na het aanklikken, sluit windows onmiddelijk af. Nou heb ik eens rond gekeken en heb ik voor elkaar gekregen om de herstart funcitie uit te zetten en i.p. daarvoor een blauw error scherm te krijgen. De volgende error wordt weergeven:

*** Stop:0x0000008E (0xC0000005, 0xBFA89ACD, 0xBA22F2E8, 0x00000000)
*** Ati3duag.dll - adress BFA89ACD base at BFA34000, datestamp 3f627fb6

Hopelijk kunnen jullie me wat op weg helpen met dit irritante probleem. :)

Mvg,

Kaj
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Laat het geheugen eens testen met Memtest86.
www.memtest86.com

Let op dit dient wel een aantal uur achter elkaar gebeuren, wil de test een goede resultaat geven.
 

Ik denk niet dat het een virus is. Ik heb meer dan vaak mijn viruscanner gestart, maar daar kwamen alleen maar een paar Trojan horses uit. En dit probleem heb ik al sinds ik mijn windows opnieuw installeerde. :confused::D

Maar de error komt idd overeen. Wie weet, maar dan is het wel een hele hardnekkige virus.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik heb een vakantie de tijd dus dan zal ik beide tips maar eens aandachtig nalopen.

Bedankt heren.
 
Als je toch de tijd hebt, kan je Malwarebytes' Anti-Malware downloaden, virusdefinitie updaten en een Full Scan uitvoeren in Veilige modus.

Wat crash zei kan ook, alleen ik zou Memtest86+ gebruiken en niet Memtest86.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan