Windows Home Server Key 120 dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Naar aanleiding van een artikel in de Computer Totaal over Windwos Home Server heb ik een trial gedwonload waarvoor volgens het artikel een 120 dagen key nodig dis je gratis kan aanvragen. De link naar de download pagina is deze:

http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/windowshomeserver/eval.mspx

En volgens de CT kan je hier de key aanvragen:

http://connect.microsoft.com/windowshomeserver

Ik kon en kan maar niet vinden waar ik de key kan aanvragen en heb Jeroen de Jager van CT gemaild en na een aantal mailtjes komt hij met dit antwoord:

Zo ingewikkeld is het niet hoor, je moet er alleen wat voor willen doen. Op die pagina klik je op de link bij 'Join the Windows Home Server Connect program' en dan ga je naar een pagina waar je moet inloggen met je MS Passport login (die voor MSN, Hotmail e.d.). Dan kun je een sleutel opvragen. Die vul je in bij de installatie van Home Server.

Met vriendelijke groet,

Jeroen de Jager

Maar ik kom er nog steeds niet uit en weet echt niet waar ik moet zijn !!
Kunnen jullie eens kijken of en wat ik nou mis? Want op de eerste pagina staat gewoon dat het een 120 Days Trial betreft en niks over een key?

Ik hoor graag,

Raymond

meest rechtse moet je hebben

Windows Home Server Connect program. op die link klikken en dan aanmelden met je msn naam en ww.

Als ik op 'Join the Windows Home Server Connect program" link klik dan moet ik mij aanmelden, wat krijg jij dan?

Ik ook en dan krijg ik dit:

Programmagegevens

This is the official Microsoft Connect Community Program for Windows Home Server.

Meld u aan voor deelname aan dit programma.

Begindatum van programma 13-6-2007
Einddatum van programma
Begindatum van nominatie 13-6-2007
Einddatum van nominatie

Okay, via de link van Puppie en vele omwegen ben ik er eindelijk maar het is zeer ingewikkeld.

Opgelost zo !

Bedankt hoor.

veel plezier er mee.

Yep, nu nog een servertje aanschaffen maar daar is Harry voor die me daarvan voorziet :thumb:

heb je deze ondertussen al aan het werk ?

Die heb ik gezien.
Staat te koop bij de makro...niks duurder dan deze.
En daar wel op voorraad.

moeten we met de pet rond :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan