Windows-hostproces (Rundll32) werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje met dit probleem, en ben werkelijk wanhopig. Ik ben al dagenlang bezig om tot een oplossing te komen, tot nu toe zonder succes. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een Acer 6920G laptop met Windows Vista Home Premium SP1. Al sinds ik deze laptop heb krijg ik op willekeurige momenten deze (klik) foutmelding te zien. Hierna veranderde er echter niets aan de prestaties van mijn laptop. Sinds kort is dit wel het geval.

Het is me opgevallen dat ik deze foutmelding steeds krijg als ik een bepaald spel opstart, namelijk Team Fortress 2. Zodra ik het spel opstart komt de foutmelding in beeld. Het spel zelf crasht niet, maar loopt zeer traag en haperig. Het ligt niet aan mijn internetverbinding. Ik heb het spel voorheen, op deze laptop, zonder problemen gespeeld.

Op veel sites en forums werd mij verteld dat het probleem bij Nero 7 lag. Zelf had ik Nero 8 geïnistalleerd, maar ik dacht er toch goed aan te doen om het advies om enkele bestanden in de map van Nero te wijzigen van naam op te volgen. Dit heeft niets geholpen. Uit wanhoop heb ik uiteindelijk zelfs Nero verwijdert, ook zonder succes.

Ik heb mijn laptop ook met verschillende programma's gescand, dit heeft niets uitgemaakt. Ook heb ik gecontroleerd of rundll32.exe wel in de goede map staat. Hij staat in c:/windows/system32, en daar hoort hij te staan. Hij staat nergens anders.

Dit probleem is uiteraard heel vervelend, en ik zou het graag oplossen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bij voorbaat dank,
Thomas

Hallo en welkom op helpmij ;)

ik denk dat je zelf al wat op zoek bent geweest op google naar oplossingen dus ik ga dan ook geen links geven maar kijk eens in de logboeken op het tijdstip(de tijdstippen) wanneer je de rundll32 foutmeldingen krijgt.

kijk dus dan eens welke oorzaak wordt weergegeven volgens de logboeken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan