Windows in Symbolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LauravB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem.:confused:
Toen ik vanochtend mijn laptop opstartte kreeg ik alleen maar rare tekens te zien. ALLE letters in windows xp zijn vervangen door symbolen. Driehoekjes, rondjes, pijltjes noem het maar op. Ik denk dat het hier gaat om het Lettertype Symbols of Wingdings. Ook als ik het internet open staan er in de statusbalk en de de rest van het scherm alleen maar symbolen. Ik heb al van alles geprobeerd. Heb mijn computer al een paar keer opnieuw opgestart, heb mijn hele laptop gescand op virussen maar niks gevonden.Ook op internet is niks te vinden over dit probleem. Aangezien ik niet zo wegwijs ben in de menu's van Windows weet ik ook niet hoe ik bij het veranderen van het lettertype moet komen zonder dat ik kan lezen wat er staat. Er is geen letter meer te vinden namelijk.
Wie kan mij helpen?

Laura
 
Je kunt misschien proberen een nieuwe gebruikersaccount aan te maken, als dat niet werkt zou je hem misschien opnieuw moeten installeren. Ik weet het anders ook niet :eek:
 
Probeer eens Start >> Uitvoeren... (Windowstoets ingedrukt houden en dan op R drukken werkt ook).

Typ "sfc /scannow" (zonder de aanhalingstekens en druk op ok. (Best uitvoeren met de recovery cd in je cd-station)

Hij gaat systeembestanden controleren op fouten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan