Windows instaleren niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Windows instaleren is niet mogelijk

Ik heb een probleem met het installeren van Windows 7. Eerder is het altijd goed gegaan maar nu krijg ik bij het installeren de melding dat een vereist stuurprogramma ontbreekt van mijn cd/dvd station. Ik zou dit eerst moeten installeren anders kan ik de installatie niet voortzetten.

Dit is nieuw voor me normaal kon ik gewoon via de win dvd win 7 installeren. Het vreemde is dat ik de DVD gewoon kan opstarten en ook dat andere boot cd's aangeven dat de driver voor de cd/dvd station gewoon aanwezig zijn.
Heeft iemand een oplossing hoe ik nou toch win 7 kan installeren

misschien moet je de drivers slipstreamen of een usb stick gebruiken of een usb cd speler gebruiken

Ik heb dat meer gehad. Heb je het al met een andere DVD geprobeerd? Werkte het in het verleden wel met dezelfde DVD? Wat ook de oplossing kan zijn: in het BIOS spelen met de instellingen van SATA/ACPI. Misschien moet je de harde schijf van SATA naar IDE zetten of andersom. Ik denk zelf dat het iets met deze dingen te maken heeft. Laat het me even weten.

Ik heb dat meer gehad. Heb je het al met een andere DVD geprobeerd? Werkte het in het verleden wel met dezelfde DVD? Wat ook de oplossing kan zijn: in het BIOS spelen met de instellingen van SATA/ACPI. Misschien moet je de harde schijf van SATA naar IDE zetten of andersom. Ik denk zelf dat het iets met deze dingen te maken heeft. Laat het me even weten.
Het kan best zijn hoor, maar toch raadpleeg ik even een techniker,bedankt hoor !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan