windows instaleren op een Packard Bell pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertegberts

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Berichten
15
Ik heb de volgende vraag:

Ik heb inmiddels een jaar een Packard Bell computer, dus is mijn garantie vervangen, en wil ik windows XP opnieuw instaleren, maar als ik dat wil doen vanaf de reboot/back up cd (die ik bij de eerste keer opstarten van de computer, moest maken) dan krijg ik ook de onnodige sofware van Packard Bell op mn pc, dat wil ik niet dus daarom instaleer ik alleen Windows XP. Maar omdat ik hem niet vanaf de reboot/back up cd instaleer heb ik dan de stuurprogramma's van mijn verschillende hardware wel op mijn pc staan? Zo nee, waar kan ik die weghalen?
 
(heb geen restore cd, dus geen idee)

maar heb je een backup-partitie of brander?
(bijv een d: )

- dan zou je in principe deze mappen kunnen kopieeren:
c:\windows\system32
c:\windows\inf

Als er een vraagteken bij apparaatbeheer staat, dan
- klik je er op met de rechtermuisknop
- kiest voor stuurprogramma bijwerken
- en dan verwijs je naar die mappen

maar goed de drivers zou je hier ook weg kunnen halen:
http://support.packardbell.com/nl/

//
Vergeet niet om:
- installatiecode te noteren
- de map Mijn documenten over te zetten
- en de emailberichten / emailinstellingen / adresboek te bewaren
- oh ja wellicht dat je ook een map "my downloads" hebt
(imesh)
- of "my shared folder"
(kazaa)
 
Laatst bewerkt:
Sommige drivers zal windows wel vinden, anderen weer niet, maar moet je ff op de site van Packard bell kijken, daar vind je de benodigde drivers dan wel.
 
Nee, althans mogelijk dat je degene van de restore cd's kan gebruiken maar waarschijnlijk niet.
Wat je het beste even kan doen is everest hier downloaden, dit pakket verteld je precies welke hardware er in je pc zit, hier kan je vervolgens drivers vcoor zoeken. Een aantal drivers zal je ook gewoon vanaf de PB site kunnen downloaden (tegenwoordig wel :D )
 
Ga naar de site die JKoelman je heeft gegeven. Tik daar vervolgens het serienr. in en je krijgt alle drivers op een rijtje.
 
je kan met de recovery procedure ook kiezen voor geavanceerd optie alleen windows

en met smart restore de benodigde software installeren die je gebruikt
je hoeft dan geen drivers te downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan