Tijdelijk123
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2006
Hallo helpmij!
Ik maak een laptop van een vriend omdat (windows er op nieuw op zetten) maar bij het installeren gaat er iets fouts.
Ik start op vanaf cdrom enzo installatie word geladen
Ik kan kiezen op welke partie ik de windows instllatie wil doen, ik verwijder eerst de oude partie's.
Na het verwijderen krege ik geloof ik een foutmelding en de laptop viel uit (denk dat toen de batterij op was)
Ik doe alle opnieuw alleen er zijn ineens 2 partie's
1. Partitie 1 [Onbekend] 38146 MB
2. Niet-gepartitioneerde ruimte 8 mb.
Ik kan ze beide niet verwijderen of op installeren want dan volgt de volgende foutmelding.
- Kan partitie niet verwijderen
- Ik druk op enter
- Nieuw scherm
"Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te verkomen"
dan komt er een standaard tekst over voldoende schijftuimte enzo
en dan de technische informatie
*** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0xFABB39A8, 0xFA71E75C, 0x00000000)
*** setupdd.sys - Adress FABB39A8 base at FAB8c000, Datestamp 41107c8f
De jonge waarvoor ik hem opnieuw installeer heeft mij gezegt dat hij er een aantal boze klappen op had gegeven toen hij het niet meer deed.
Kan er dus mee te maken hebben, haha
Nou ik hoop dat er mensen zijn die uberhaupt ooit van die probleem hebben gehoord en of ze het kunnen maken.
Groeten,
Erik
Ik maak een laptop van een vriend omdat (windows er op nieuw op zetten) maar bij het installeren gaat er iets fouts.
Ik start op vanaf cdrom enzo installatie word geladen
Ik kan kiezen op welke partie ik de windows instllatie wil doen, ik verwijder eerst de oude partie's.
Na het verwijderen krege ik geloof ik een foutmelding en de laptop viel uit (denk dat toen de batterij op was)
Ik doe alle opnieuw alleen er zijn ineens 2 partie's
1. Partitie 1 [Onbekend] 38146 MB
2. Niet-gepartitioneerde ruimte 8 mb.
Ik kan ze beide niet verwijderen of op installeren want dan volgt de volgende foutmelding.
- Kan partitie niet verwijderen
- Ik druk op enter
- Nieuw scherm
"Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te verkomen"
dan komt er een standaard tekst over voldoende schijftuimte enzo
en dan de technische informatie
*** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0xFABB39A8, 0xFA71E75C, 0x00000000)
*** setupdd.sys - Adress FABB39A8 base at FAB8c000, Datestamp 41107c8f
De jonge waarvoor ik hem opnieuw installeer heeft mij gezegt dat hij er een aantal boze klappen op had gegeven toen hij het niet meer deed.
Kan er dus mee te maken hebben, haha

Nou ik hoop dat er mensen zijn die uberhaupt ooit van die probleem hebben gehoord en of ze het kunnen maken.
Groeten,
Erik