Windows installatie niet mogelijk zwart scherm komt te voorschijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo allemaal

Ik heb hier een toch al redelijk oude Dell Inspiron 640m liggen maar het probleem
is dat de laptop opstart maar verder doet. Je kan wel in de BIOS en een paar mem test doen
maar voor de rest kan je niks doen. Wanneer ik mijn Windows 7 schijf in de laptop steek
verschijnt er op het scherm "Windows Loading Files" wanneer de balk volledig is geladen.
Komt er echter een zwart scherm en doet de laptop niks meer, hebben jullie enig idee
wat het probleem hier kan zijn ? Zou het aan de harde schijf kunnen liggen of denken jullie aan iets anders ?
Ik moet er ook wel bij vertellen dat er in de laptop er heel wat stop zat en dat de koeler niet echt meer goed werkt.

Groetjes
Koen

Is heel lastig zo te beoordelen helaas. Kan inderdaad zijn dat hij heel snel warm wordt doordat de koeler niet meer afdoende werkt en daardoor uitslaat maar er kunnen tal van oorzaken zijn met zo'n oude laptop.
Staat er nu helemaal geen OS op ?

Nee nu niet meer omdat ik de harde schijf heb getest. Er stond een Engelstalig Windows XP op maar de installatie was niet afgewerkt dus daarom moest ik wel een ander besturingssysteem er op zetten.
Je kan de laptop enkel opstarten en de BIOS diagonistic doen maar verder weigert de computer te werken.

Mijn eerste idee zou zijn dat hij warm wordt maar dat kan ik niet hard maken natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan