Hoi,
Ik heb een probleem met een nieuwe "schone" instal van windows vista op mijn Acer Aspire 9300Laptop.
Wat heb ik gedaan:
Laptop opgestart met G-Parted en de bestaande Partities verwijderd.
De HD opnieuw geformateerd.(NTFS)
G-Parted ziet de HD en de partities envezo ook in de Bios geen enkel probleem.
Als ik Windows vista ga installeren (duurt lang voordat schermen komen) maar na een minuut of 10 word er om de key gevraagd en die voer ik netjes in.
Daarna word er dan gevraagd waar je windows wilt installeren en dat venster is helemaal leeg.
Windows ziet dus geen HD en/of partities.Er zijn geen stations gevonden geeft ie aan!
Dat is dan zeker ook de reden dat het zolang duurt allemaal met voorgaande schermen?
Hoe krijg ik windows Vista nou geinstalleerd?
P.S.
Met installeren van XP geeft het geen probleem, die ziet wel de HD en Partitie.
Ik heb een probleem met een nieuwe "schone" instal van windows vista op mijn Acer Aspire 9300Laptop.
Wat heb ik gedaan:
Laptop opgestart met G-Parted en de bestaande Partities verwijderd.
De HD opnieuw geformateerd.(NTFS)
G-Parted ziet de HD en de partities envezo ook in de Bios geen enkel probleem.
Als ik Windows vista ga installeren (duurt lang voordat schermen komen) maar na een minuut of 10 word er om de key gevraagd en die voer ik netjes in.
Daarna word er dan gevraagd waar je windows wilt installeren en dat venster is helemaal leeg.
Windows ziet dus geen HD en/of partities.Er zijn geen stations gevonden geeft ie aan!
Dat is dan zeker ook de reden dat het zolang duurt allemaal met voorgaande schermen?
Hoe krijg ik windows Vista nou geinstalleerd?
P.S.
Met installeren van XP geeft het geen probleem, die ziet wel de HD en Partitie.
Laatst bewerkt: