windows installe

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
als ik word op mijn laptop start dan kom er meteen 'windows installer tevoorschijn. wat kan ik er aan doen

Vermoedelijk heb je niet alles goed geïnstalleerd; wat gebeurt er als je doorgaat met de installer?

ik heb vorige maand nog mijn office opnieuw geinstaleerd.
windows installer verdwijnd weer na halfe minuut

De oplossingen die hier staan kun je proberen.
De meest concrete is de volgende (zorg ervoor dat Word afgesloten is vooraf):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> regedit.exe
Ga naar HKey_Current_User\Software\Microsoft\Office\11.0\Word\Options als je Word/Office 2003 hebt
Ga naar HKey_Current_User\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Options als je Word/Office 2007 hebt
Ga naar HKey_Current_User\Software\Microsoft\Office\14.0\Word\Options als je Word/Office 2010 hebt
Maak in het rechter deelvenster een nieuwe reg_dword waarde aan die je de naam NoReReg geeft.
Dubbelklik op NoReReg en geef het de waarde 1 en bevestig dat met de OK knop.

Kijk of je probleem verholpen is.

Tijs.

Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties, maar de oplossingen werken niet. ik heb office verwijderd van mijn laptop want ik geef deze aan mijn moeder en zij heeft en niets aan. als ze toch wat wil typen kan ze altijd nog wordpad of kladblok gebruiken.

Zet dan wel de vraag op opgelost, anders kijken anderen er later nog naar: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Je kunt overigens voor je moeder nog de gratis LibreOffice of Open Office installeren. Die kunnen overweg met de Office bestandsformaten en het ook zodanig opslaan.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan