Windows installer als ik iets opstart van microsoft office

Status
Niet open voor verdere reacties.

internettt

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Elke keer als ik iets opstart van microsoft office (word,excel maakt niet uit)

krijg ik dit:

word1.jpg

na een tijdje komt dit:

word2.jpg

en daarna dit:

word3.jpg

als ik daar op annuleren druk komt ik weer bij plaatje 1 en gaat het eeuwig door >_>

Als ik bij plaatje 1 op annuleren druk startt na een tijdje word/excell/watdanook wel op met een leeg document.

En als je de cd van office in je cd/dvd speler legt?

Je zult toch aan een office cd moeten zien te komen. Het bestand staat daar namelijk op.

Hallo, schreeuwen doen we hier niet (Caps-lock gebruiken). Daarbij breek je in iemand zijn/haar topic in. IS voor jou vraag niet handig, maar ook niet netjes. Maak even een eigen topic aan in deze sectie, denk dat je dan sneller geholpen wordt.

heeft iemand een oplossing?

Ik kan je het bestand wel even mailen hoor.

Mail mij je emailadres even

ED
Geldt dus ook voor jou. Kan iedereen zich nu beperken tot de vragensteller zijn of haar probleem.

Geldt dus ook voor jou. Kan iedereen zich nu beperken tot de vragensteller zijn of haar probleem.

ummm..sorry..maar volgens mij doe ik dat ook...:)
(zoniet..geef even precies aan waar ik in de fout ga)..:thumb:

ED

Als je wil helpen wees dan duidelijk en hul je niet in wazigheid. Met de vraag "heeft iemand een oplossing" wordt de indruk gewekt dat je jou probleem aan de orde wil stellen. Als je een bestand als voorbeeld heb kan je dat ook hier plaatsen heb je geen emailadres voor nodig.

Ok opnieuw..:)

Beste topicstarter "internettt" .
Je vraagt of iemand een oplossing heeft voor jouw probleem.
Ik kan je misschien wel helpen door het bestand wat jij nodig hebt naar je op te sturen.
Heb ik wel je emailadres nodig want het is veel te groot om hier te plaatsen.
Je kunt dit aan me mailen als je wilt.

ED

:thumb:
Ok opnieuw..:)

Beste topicstarter "internettt" .
Je vraagt of iemand een oplossing heeft voor jouw probleem.
Ik kan je misschien wel helpen door het bestand wat jij nodig hebt naar je op te sturen.
Heb ik wel je emailadres nodig want het is veel te groot om hier te plaatsen.
Je kunt dit aan me mailen als je wilt.

ED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan