windows installer (of install shield)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Ik heb sinds enige tijd onder Windows Vista Ultimate het probleem dat ik vrijwel geen programma's meer kan installeren of verwijderen. Het begint mij nu mateloos te irriteren.

Aangezien ik op internet niets over dit probleem kan vinden (onder windows vista) en ook in de search geen passende oplossing kan vinden leg ik de vraag in dit topic neer.

ik weet niet welke het niet doet maar als ik windows live m wil installeren dan krijg ik dit:

(icoon met kruis) Er us een probleem met deze installatie. Windows live suite is niet
geïnstalleerd.
gegevens over systeemfouten
Code: 0x8000ffff
Beschrijving: Onherstelbare fout

please help?
en av thx

dank je voor je snell reactie maar als ik dit doe sfc /scannow dan krijg ik de melding dat hij de herstelfunctie niet kan starten . maar dat heeft me op een idee gebracht: als ik nu is windows herstel door de cd te gebruiken?

ik dacht dat er een R zoals bij xp was maar dat is dus niet zo het is terug zetten bootfix ,.. maar geen fatsoenlijke system fix.

ik dacht in cmd zal het wel lukken door die scannow te doen maar niet dus zelfde fout.

als ik dan zoo de mem repair doe dan krijg ik te zien dat dat bestand niet aanwezig is :S

please ik kan niet zonder msn :D
(owh ik heb ubuntu gedeinstalleerd en ik kan nu dus wel alles installeren en erafgooien buiten messenger)

ja,.. mijn computer deed niets meer dus heb ik hem geherinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan