windows installer repareren met dail-a-fix??

• Onderwerp starter Onderwerp starter cin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cin1

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Hallo,

Her en der heb ik gelezen dat je ee kapotte Windows Installer kan repareren met een dial-a-fix, echter wanneer ik deze link probeer; http://www.majorgeeks.com/download4899.html en het download, gaat mijn pc heel raar doen, heel snel opent en sluit er een venstertje, dat nauwelijks te zien is. Na de PC opnieuw opgestart te hebben is dat weer weg. Wie weet een goede dial-a-fix voor mij of wat kan het probleem zijn?

Het gaat erom om mijn Windows Installer ter repareren.

Dankjewel!

Dat heb ik al eerder geprobeerd, maar het lukt niet, krijg een foutmelding dat ie niet bij een bepaalde sleutel kan en dan wordt de installatie afgebroken en start de pc automatisch opnieuw op... :confused:

Die Zipp-file openen is opgelost, maar de Windows installer nog steeds niet. Ik heb al heel veel geprobeerd, ook vanalles wat op dit forum staat, maar ik krijg hem niet meer goed. Is er nog iemand die me nog een beetje verder kan helpen?

"Een update!

Er is een nieuwe versie van Windows installer.
Deze kun je opnieuw installeren, download daarvoor de Window Installer 3.1 Redistributable.

Mocht het nu nog steeds niet lukken, kijk dan even hier

succes!
"

"Het probleem is denk ik verholpen , Ik heb Windows Installer opnieuw geinstalleerd en krijg nu geen foutmeldingen meer!

Dank voor de hulpik ben ermee geholpen!!!"

Denk dat het hiermee wel moet lukken toch? Anders ff formatteren, 1 uurtje werk in totaal..

"Een update!

Er is een nieuwe versie van Windows installer.
Deze kun je opnieuw installeren, download daarvoor de Window Installer 3.1 Redistributable.

Mocht het nu nog steeds niet lukken, kijk dan even hier

succes!
"

"Het probleem is denk ik verholpen , Ik heb Windows Installer opnieuw geinstalleerd en krijg nu geen foutmeldingen meer!

Dank voor de hulpik ben ermee geholpen!!!"

Denk dat het hiermee wel moet lukken toch? Anders ff formatteren, 1 uurtje werk in totaal..
Ik weet niet of je al gemerkt hebt dat ik de herinstallatie van de Windows Installer al heb aangeraden en we ondertussen al aan versie 4.5 zitten.

Deze tool durft wel eens iets op te lossen blijkbaar.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa371185(VS.85).aspx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan