windows installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een notebook met allerlei eigenzinnig voorgeïnstalleerde software die zoals altijd al deels is verouderd. Nu krijg ik bij opstraten steeds een poging van windows installer om faxsoftware te installeren dat gaat niet door omdat er een disk geplaatst moet worden maar ik wil het er ook niet op hebben. Tevens is de vraag om de disk zo vaag dat ik het in ieder geval niet begrijp. Ik heb me rot gezocht waar die opstart install vandaan komt maar kan het niet vinden. Lekkere boel zo 'n notebook (Packer Bell) met al die **** progs. voor geinstalleerd.
Op het forum van PB wordt je ook niet wijzer.

Wie weet hoe ik kan voor komen dat dit elke keer met opstarten gebeurt ??

grt
elbert kok

Laat eens aan anderen zien wat er opstart. Ga naar Start/uitvoeren, en type Msinfo32 gevolgd door 'OK'. Ga naar Softwareomgeving/Opstartprogramma's. Daar zie je alle progjes die automatisch geladen worden wanneer je Windows opstart. Klik nu in de menubalk op 'Bewerken/alles selecteren', en vervolgens op 'kopiëren'. Plak de inhoud in je bericht, zo kunnen kenners zien wat er uitgevinkt kan worden.

Of anders kan je hier nog kijken wat de verschillende programma's doen en of ze nodig zijn met opstarten. Indien niet nodig, uitvinken in msconfig.

Gezina daar staat niets in van belang voor het probleem.

Een probleem is de rest**** van drive image 2002 waarin een erromelding 14 komt en die blijft ondanks deleten en probleem twee is de installatie poging van een fax door windows installer en ik weet niet waar dat vandaan komt. Het eerste verschijnt in een zwartscherm dus helemaal voor de echte start

grt

elbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan