Windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Kan geen toegang krijgen tot de windows installer service!
De oorzaak hiervan kan zijn dat u windows in veilige modus hebt gestart(Dit is NIET het geval bij mij)!!!
of dat windows installer niet juist is geinstalleerd,neem contact op met het ondersteuningspersoneel voor assistentie

Bovenstaande melding krijg ik als ik nieuwe software wil installeren

voorheen had ik deze melding nooit

wie draagt de oplossing aan

P.S.:"handtekeningverificatie welke is ingebouwd bij XP is het NIET omdat ik deze op uit heb sta zoals ik zeii voorheen lukte alles wel nu zon melding

bedankt:thumb: :thumb: :thumb:

hier staat de oplossing, die je overigens ook zelf had kunnen vinden door even in google te zoeken met : error windows installer service

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q315346

de microsoft linken worden hier niet goed neergezet als je op de link klikt krijg je te lezen dat die pagina niet bestaat.

Selecteer de HELE regel en plak die dan even in je adresbalk.

legaal?

Na alle hotfixes van Microstuff gedownload te hebben, alle updates etc., en dan heb ik het niet over sp2, wil het nog wel eens gebeuren dat de installer dienst weigert. Ook een office XP install kan dit veroorzaken. Dit kan niet teruggedraaid worden helaas. Windows ziet dat het geen legale versie betreft. Enige optie is een legale versie te installeren helaas.
Dit is mij ook overkomen en na enkele telefoontjes was dit het antwoord. Dus: format c: en geen hotfixes/updates meer.:confused:

"Windows ziet dat het geen legale versie betreft."Het zoveelste flauwekul bericht over een wel of niet legale versie op dit forum :evil:

gisteravond nog had ik precies zo'n error, al ging het niet om een update. Ik haal een update van Acrobatreader binnen wil dat ding installeren en kreeg iets soortgelijks. Windows Installer vroeg om de Office Frontpage CD. Omdat AcrobatReader, dacht ik, niks met Office te maken heeft het geannulleerd maar dus geen Reader. Nogmaals, toen het Office CD'tje erin gedaan en toen vroeg hij om het FP11.MSI bestand wat ik nergens kon vinden tijdens het bladeren van de CD. Tijdens al dat geblader en zoeken was AcrobatReader ondertussen op de achtergrond toch geinstalleerd. Ik weet niet wat de reden voor dergelijke foutmeldingen zijn, maar ze hebben helemaal niks te maken met of je nu wel of geen legale versie hebt van windows.

Weer de installer.

Flauwekul of geen flauwekul. maar wel het antwoord dat ik krijg na navraag bij diverse comp.shops èn bevestiging van Microsoft. Ik moest het hier mee doen, veel mensen kampen met een installer - probleem. Ook ik, de vraag is of het een larie antwoord is, maar het is wèl het eerste geloofwaardige antwoord op deze kwestie.
Wat ik schreef was mijn visie. Kritiek daarop is prima, maar kom dan ook met een alternatief of, beter nog een oplossing,
want die heb ik nog nergens gezien. En dan graag een oplossing waar format c: niet in voorkomt. Dus; nogmaals: wie heeft er een oplossing. Onder 98 was de installer makkelijk te repareren, hoe moet dit onder XP???

De oplossing zou mogelijk kunnen zijn (als test) Office verwijderen, de gewenste software instaleren en dan kijken of het wel lukt. wel gelukt? Office weer installeren en dan proberen of er bij een andere software installatie problemen optreden. Meer kan ik er op dit moment ook niet van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan