windows installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0711

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Wanneer ik een programma installeer dan krijg ik een foutmelding van windows installer dat windows installer niet goed is geïnstalleerd.

Ik ben dus naar de website van Microsoft gegaan om het een en ander over te vinden. Dus ging ik de laatste versie van Windows Installer downloaden en voordat ik het ging installeren ging ik netjes de stappen volgen van het hernoemen van bestandsnamen (waaronder msi.dll). Dat alles via cmd uitvoeren gedaan, windows installer geïnstalleerd. Dus het zou moeten gaan werken, maar nee hoor, ik ging dus weer een programma intalleren en helaas krijg ik weer dezelfde foutmelding :(

Beste gast0711,

inderdaad helemaal niet leuk, met windows installer,
maar ja eind goed al goed, zal ik en m'n collega's je uiteraard proberen te helpen,

we gaan even makkelijk denken, dat programma dat je wilt installeren, we nemen als voorbeeld pinnacle studio 9, nou die bevind zich nog steeds in de geheugen/register van windows installer, opnieuw installeren heeft soms wel en soms ook geen nut,
blijkbaar bij jouw heeft het geen nut,

download >> WinInstaller CleanUP installeer het uiteraard en kijk goed/specifiek naar het programma dat jij opnieuw wilt installeren en windows installer het niet toelaat, heb je het gevonden, nou Clean It UP then.
herstart je PC, en probeer het opnieuw,

Ik hoop dat dit voor je werkt,
wens je veel succes,,,,

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan