windows installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

harrier

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
64
Tijdens het opstarten van mijn PC krijg ik steeds het schermpje van windows installer.
Hoe kan ik zien wat er geinstalleerrd wordt?
Hoe kan ik dit ongedaan maken.:eek:
 
Zijn het niet je updates die geinstalleerd worden?

In msconfig, intrommelen in uitvoeren, zie je allemaal wat er opgestart wordt, en dat kun je ook daar aanpassen, kan ook met HijackThis.

Hieroot.
 
hoi,
Ik heb gedaan wat je zei maar daar staat zoveel dart ik niet kan zien wat hij wil installeren.
Dit schermpje ( windows installer) blijft zeker 3-4 min.staan met de melding < installatie voorbereiden>
 
Heb je toevallig een register cleaner gebruikt ? :)
 
Lange Pier zei:
Heb je misschien kortgeleden HP software erop gezet? of Office?
Ja de printer HP psc 1215 all in one,en verwijderd de programma's welke er gratis voor 90 dagen testperiode zoals McAfee Security Centre, Photo Album SE Basic-Dutch,
 
gekky29 zei:
Heb je toevallig een register cleaner gebruikt ? :)

Ook, maar pas na het genoemde probleem zich voordeed, daarna systeemherstel uitgevoerd maar zonder resultaat.:eek:
 
Download Ccleaner hier. (klik rechtsboven op "download latest version")
Tijdens de installatie zet je het vinkje voor de Ccleaner Yahoo Toolbar UIT.

Open het programma en ga naar het onderdeel Gereedschap.
Klik op de knop Opstarten. Kijk of je ergens een regel ziet die als bestand c:\INSTALLER\{***} (waarin *** een lange tekenreeks voorstelt).

Zoja, klik deze regel aan en druk op de knop Waarde verwijderen.

James :)
 
harrier zei:
Ja de printer HP psc 1215 all in one,en verwijderd de programma's welke er gratis voor 90 dagen testperiode zoals McAfee Security Centre, Photo Album SE Basic-Dutch,

Dan zijn dat de resten van de printersoftware, die popup over en van de MSI, probeer het onerstaande tooltje eens.

Windows Installer Cleanup

Of installeer de printersoftware opnieuw, in de goede volgorde, eerst installeren, deze de printer laten zoeken naar de aangesloten en aanstaande printer, en niet door windows laten doen als deze nieuwe hardware heeft gevonden.
 
James007 zei:
Download Ccleaner hier. (klik rechtsboven op "download latest version")
Tijdens de installatie zet je het vinkje voor de Ccleaner Yahoo Toolbar UIT.

Open het programma en ga naar het onderdeel Gereedschap.
Klik op de knop Opstarten. Kijk of je ergens een regel ziet die als bestand c:\INSTALLER\{***} (waarin *** een lange tekenreeks voorstelt).

Zoja, klik deze regel aan en druk op de knop Waarde verwijderen.

James :)
 
Hoi, geprobeerd maar ook dit zonder resultaat het schermpje blijft komen:eek:
 
Lange Pier zei:
Dan zijn dat de resten van de printersoftware, die popup over en van de MSI, probeer het onerstaande tooltje eens.

Windows Installer Cleanup

Of installeer de printersoftware opnieuw, in de goede volgorde, eerst installeren, deze de printer laten zoeken naar de aangesloten en aanstaande printer, en niet door windows laten doen als deze nieuwe hardware heeft gevonden.
 
harrier zei:
Hoi LP,
ook jouw advies geprobeerd maar zonder resultaat.
Na een tijdje gaat het schermpje weg en ineens komt het weer te voorschijn met de tekst< installatie voorbereiden>
 
Dan heb ik er nog maar ééntje, zoek het register erop na, naar HP, en verwijder alles hierover, meer tips heb ik niet en zul je op andere moeten wachten.
 
Lange Pier zei:
Dan heb ik er nog maar ééntje, zoek het register erop na, naar HP, en verwijder alles hierover, meer tips heb ik niet en zul je op andere moeten wachten.

toch hartelijk dank, ik bljf zonder jullie sowieso nergens:thumb:
 
Nou als je HP hebt/had dan ligt het zonder twijfel aan die HP... zo'n installervenstertjes van hp... daar heb ik ook al last van gehad hoor.. In software in het configuratiescherm is alles van HP verwijderd?

James :)
 
James007 zei:
Nou als je HP hebt/had dan ligt het zonder twijfel aan die HP... zo'n installervenstertjes van hp... daar heb ik ook al last van gehad hoor.. In software in het configuratiescherm is alles van HP verwijderd?

James :)

Ik denk dat de HP printer het probleem is ik krijg die niet gedeinstalleerd, steeds als ik de software wil verwijderen start automatisch windows installer op en hij installeerd hem weer , ik heb dit nu wel 5 x geprobeerd maar steeds komt hij weer terug ook als ik de installer met taakbeheer afbreek.
 
harrier zei:
Ik denk dat de HP printer het probleem is ik krijg die niet gedeinstalleerd, steeds als ik de software wil verwijderen start automatisch windows installer op en hij installeerd hem weer , ik heb dit nu wel 5 x geprobeerd maar steeds komt hij weer terug ook als ik de installer met taakbeheer afbreek.

Koppel eerst de printer eens af,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan