Misschien had ik dit bij software moeten plaatsen mja ik plaats het toch maar hier
. Ik heb laatst een virus gehad op mijn computer windows xp opnieuw geïnstalleerd virus scannertje erop en dan vind die virus scanner nog allemaal virussen (dus blijkbaar zat het virus ook in me backup). Maar in ieder geval heeft die virusscanner het wel weggehaald maar het virus zat ongeveer in al mijn .exe bestanden en daardoor heeft hij wel wat cruciale dingen verwijdert en of veranderd. Waaronder dus mijn windowsinstaller en dat is tot dus ver het enige waar ik last van heb. Ik heb hem al gedownload van de microsoft website en geïnstalleerd (versie 3.0 en de update 3.1) oudere versies kan ik niet doen want dan zegt ie dat ik al een hogere versie heb geïnstalleerd. Na het installeren van Windows installer kan ik nog steeds geen .msi bestanden openen. En meeste .exe installers werken ook niet helemaal.
Weet iemand misschien wat ik moet of doen en/of er een alternatief Windows Installer programma is dat wel gewoon werkt
.
Kthx alvast
Luigi

Weet iemand misschien wat ik moet of doen en/of er een alternatief Windows Installer programma is dat wel gewoon werkt

Kthx alvast
Luigi