Windows installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter ajax

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo, telkens als ik me computer opstart of bijvoorbeeld iemand uitnodig in een msn gesprek krijg ik een windows installer schermpje waarin staat:

The feauture you are trying to use is on a network resource that is unavailble.
en dan dat ik het nog een keer kan proberen of een ander pad moet opgeven.

Aangezien ik eerst 20X op cancel moet klikken voordat ie daadwerkelijk weg is, is dit vrij iritant. Kunnen jullie mij helpen? Groeten Wouter.:thumb:

Klinkt als een probleem met je services. controleer eens of al die instellingen nog goed staan.

Sorrie, maar welke instellingen? ik heb der niet heel veel verstand van,
Alvast bedankt!:thumb:

klik met je rechtermuisknop op "deze computer" en dan op beheren. Dubbelklik op services en toepassingen en vervolgens nog eens op services. Elke service heeft z'n eigen opstarttype. Het is best dat die standaard blijven staan wil je pc behoorlijk blijven functioneren. Op internet is wel een lijst te vinden met hoe deze instellingen standaard moeten staan en dan kan je die lijst eens vergelijken met ou instellingen. Om een instelling te wijzigen dubbelklik je op de betreffende service en zet je het juiste achter opstarttype, en klik je vervolgens op ok.

:thumb:Hartstikke bedankt! maar ik kan helaas niet zo'n standaard service lijst vinden. Ik heb net al even gegoogeld maar kan niets vinden.

Groeten Wouter!:thumb:

hallo! ten 1e bedankt! ten 2e, ik heb alles na gelopen... maar helaas:confused: alles klopte behalve dat ik er een paar miste. is dit nog van belang? heeft U anders een Screenshot nodig? groeten Wouter.:thumb:

Hallo, ik heb nu het symsteem herstel toegpast. Van windows installer heb ik nu geen last meer van! hartstikke bedankt! Als is IE 7 nu opstart staat er wel ,,internet explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd'' hoe krijg ik hem weer in de normale modus? Groeten Wouter!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan